releasekalender | shops | deals

Dan toch maar Persona Q, Shin Megami Tensei Devil Summoner: Soul Hackers en Devil Survivor 2 gekocht voor de 3DS via Nedgame voordat ze er nog meer voor durven vragen...
Nu nog een New 3DS XL scoren ergens :woohoo:

Dan toch maar Persona Q, Shin Megami Tensei Devil Summoner: Soul Hackers en Devil Survivor 2 gekocht voor de 3DS via Nedgame voordat ze er nog meer voor durven vragen...
Nu nog een New 3DS XL scoren ergens :woohoo:
Ik sta op een zeer dicht randje om alles van Persona en SMT dat ik heb te verkopen. Nog iets dat je ontbreekt? xD

Nah ik heb net nog tauntende berichten van mij nagekeken naar US buddies die al jaren zwaar betalen voor 3DS games :p
Ik weet da'k toen zelfs nog dacht van te stockeren. Met de heruitgave/remaster/remake gekte maar gelaten voor wat het was.

Nah ik heb net nog tauntende berichten van mij nagekeken naar US buddies die al jaren zwaar betalen voor 3DS games :p
Ik weet da'k toen zelfs nog dacht van te stockeren. Met de heruitgave/remaster/remake gekte maar gelaten voor wat het was.
Yeah, sinds de Store dicht ging, zijn de prijzen wel gestegen. Nedgame heeft gelukkig veel oude stock, dus dan betaal je nog altijd minder dan retail nieuwprijs. Tot die stock op is natuurlijk.

Zou kunnen dat je gelijk hebt ze @Koonut voor de DS enzo heb ik nooit games gekocht van SMT en/of Persona, dus zou kunnen dat ik het verkeerd op heb. De andere games voor PS en zo zijn wel echt al jaren hetzelfde ongeveer, ups en downs zoals alles denk ik.

5 euro maar. Mad Max

Ik verwachtte niet te veel, maar is best een geinig spel.

5 euro maar. Mad Max

Ik verwachtte niet te veel, maar is best een geinig spel.
Underrated game!

3 batmangames. 6 euro

Hitman Blood Money en Absolution.
12 euro

--
Die 3 nieuwere Hitmans staan ook afgeprijsd. Nog wel 30 euro.

Indiana Jones and the Staff of Kings is nu te koop voor PS4/PS5. Game kost 5,99 euro of zit in Premium-abo.
Geen simpele port, maar enhanced, rewind-functie, saven wanneer je wil én Trophy-support. Als je weet dat deze 20 euro used kost voor PS2, dan is 5,99 euro zeker niet slecht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Skull and Bones (Xbox Series X) voor €10 zien liggen in de MediaMarkt.

Hing een sticker op dat het uit het aanbod verdwijnt.

Verscheidene doomgames staan afgeprijsd in de ps store.

Doom 64, 2016, 1+2 bundel.

10 euro voor alles tezamen. Goed voor tussendoor.

---
Wat sniper elite games

Laatst bewerkt:
Wolfenstein bundel. 14 euro
3 games

Outlast 1 en 2, mass effect andromeda staan ook spotgoedkoop.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan