releasekalender | shops | deals

Dit is wel van 5j geleden, maar toch...:

The mobile port is still dumpster fire. The steam port is based on the mobile version but because enough people complained about it, the PC version got tons of upgrades that makes it at least somewhat worth it to purchase. The mobile version is still stuck on the initial launch version with zero changes.
Just emulate the DS version if you want the extra dungeons + cutscenes or if you want the original experience, the SNES version is perfectly fine too. The PS1 version is okay but it has god awful loading times that makes the game a chore to play sometimes.
Ik zie nochtans dat het versie 2.1.3 met een laatste update van 15 juni 2023, dus lijkt me niet helemaal meer te kloppen

9euro voor alle XCOM games(steam)

Makkelijk 1000+uur. Enemy Within alleen al +- 600u hier. Spelen ook uitstekend op de Deck van wat ik lees.

Als er iemand deze wilt delen. Enkel interesse in Ori, Sunset Overdrive en eventueel Age of Empires.

Huidige Choice van Humble ook interesse in Thaumaturge en Evil West..

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection staat op de ps store voor 16 euro :v

Zou ik me nog eens wagen aan het unbeatable "Teenage Mutant Ninja Turtles (NES)"? :V

Ik lees dat je nu wel kan saven...

Vanaf woensdag bij Carrefour:

Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, fotografie, televisies, geluid, computers, printers, schermen, tablets, videogames, consoles en telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch), textiel en huishoudlinnen, ontvang je een aankoopbon van €25. De actie loopt vanaf woensdag 28 mei t.e.m. dinsdag 3 juni. De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 4 t.e.m. 30 juni in de Carrefour winkels.

Ook combineerbaar met deze acties:

€749 - PS5 Pro + €50 PlayStation Gift Card (= €175 in aankoopbonnen)
€529 - PS5 Disc met twee DualSense controllers + Lost Soul Aside (fysieke game) (= €125 in aankoopbonnen)

Vanaf woensdag bij Carrefour:

Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, fotografie, televisies, geluid, computers, printers, schermen, tablets, videogames, consoles en telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch), textiel en huishoudlinnen, ontvang je een aankoopbon van €25. De actie loopt vanaf woensdag 28 mei t.e.m. dinsdag 3 juni. De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 4 t.e.m. 30 juni in de Carrefour winkels.

Ook combineerbaar met deze acties:

€749 - PS5 Pro + €50 PlayStation Gift Card (= €175 in aankoopbonnen)
€529 - PS5 Disc met twee DualSense controllers + Lost Soul Aside (fysieke game) (= €125 in aankoopbonnen)
Die lost soul aside is uitgesteld. Hoe gaan ze dat doen?

Geen idee.

De PlayStation 5 is vanaf woensdag 28 mei bij meerdere retailers afgeprijsd (€50 korting op PS5 Pro / tot €100 korting op bepaalde PS5 Slim-modellen). Ook PSVR2 (€50 korting) en de DualSense controller (€54,99) staan zo te zien opnieuw in de aanbieding.

Terug
Bovenaan