Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta op een zeer dicht randje om alles van Persona en SMT dat ik heb te verkopen. Nog iets dat je ontbreekt? xDDan toch maar Persona Q, Shin Megami Tensei Devil Summoner: Soul Hackers en Devil Survivor 2 gekocht voor de 3DS via Nedgame voordat ze er nog meer voor durven vragen...
Nu nog een New 3DS XL scoren ergens![]()
2/3 jaar weet ik toch zo niet ze, pre corona 2025 sure, misschien gaat de tijd sneller dan we denkenZo maf. 2 a 3 tal jaar terug vond je al die 3DS games voor gemiddeld 20 a 25 euro zelfs op 2ehands.be

Yeah, sinds de Store dicht ging, zijn de prijzen wel gestegen. Nedgame heeft gelukkig veel oude stock, dus dan betaal je nog altijd minder dan retail nieuwprijs. Tot die stock op is natuurlijk.Nah ik heb net nog tauntende berichten van mij nagekeken naar US buddies die al jaren zwaar betalen voor 3DS games
Ik weet da'k toen zelfs nog dacht van te stockeren. Met de heruitgave/remaster/remake gekte maar gelaten voor wat het was.
Underrated game!5 euro maar. Mad Max
Mad Max
Vanaf 31 oktober 2020 is de online functie niet meer beschikbaar. Speel als Mad Max, de eenzame krijger in een woeste post-apocalyptische wereld waar autos de sleutel tot overleving zijn. In deze met actie gevulde, open wereld-, third person actiegame moet je vechten om in leven te blijven in...store.playstation.com
Ik verwachtte niet te veel, maar is best een geinig spel.