releasekalender | shops | deals

Waar ? Op mn ps app zie ik niets speciaals
Kwam erop bij het afrekenen. Misschien omdat ik het automatisch verlengen telkens weer uitzet?

YhOTQts.png

Dat ze eens snel iets laten weten wanneer en wat de black friday sales gaan worden.
Hopelijk weer een goedkope controller en PS+ zoals vorig jaar.

Hoe en waar zet je dat uit? Ik kreeg de melding via email dat mijn verlenging ingaat op 28/11 ivm automatisch betalen. Vind helaas niet hoe dat af te zetten :-(

Eigenlijk moet je na betalen direct je abonnement opzeggen, zo staat het automatisch verlengen uit. Je net vernieuwde abonnement loopt dan gewoon door voor het betaalde jaar, je kan de einddatum zien.

Eigenlijk moet je na betalen direct je abonnement opzeggen, zo staat het automatisch verlengen uit. Je net vernieuwde abonnement loopt dan gewoon door voor het betaalde jaar, je kan de einddatum zien.
Ok, bedankt en duidelijk. Wist ik niet :-)

Had het gisteren ook uitgezet, en vandaag een mail ter bevestiging gekregen. Heeft eigenlijk geen enkele zin om dit aan te laten (buiten dan het gemak mss) het enige wat het kan doen is ongevraagd een nieuwe periode aanrekenen. Dacht dat het bij mij af stond, niet dus.

Had het gisteren ook uitgezet, en vandaag een mail ter bevestiging gekregen. Heeft eigenlijk geen enkele zin om dit aan te laten (buiten dan het gemak mss) het enige wat het kan doen is ongevraagd een nieuwe periode aanrekenen. Dacht dat het bij mij af stond, niet dus.
Ik zal altijd proberen van ergens een deal te scoren. Vind ik geen dan kan ik alsnog beslissen van te verlengen op eigen initiatief.

Zoals iemand hier al aangaf kan je ps5 controllers voor 65 euro in de Carrefour kopen. Met de promocode cozyfall heb je 20 euro korting op uw eerste online bestelling als die meer is dan 80 euro. Koopt dus nog een PSN card of wat boodschappen of iets voor Sinterklaas en je hebt de controller in principe voor 45 euro.

Kost nu maar 3,74 euro:

Als ik het op de store op de playstation zelf opzoek, vind ik het nergens onder die korting.
Verklaring?

Kost nu maar 3,74 euro:

Als ik het op de store op de playstation zelf opzoek, vind ik het nergens onder die korting.
Verklaring?
Als ik op de gsm op de link klik, opent de app en zie ik de korting.

Screenshot_2024-11-12-07-53-32-68_fff335ca613a5f557fcea787596aedca.jpg

Metro Exodus kost 2,99 Euro op Steam.
Aanbod eindigt op 14 november.

EA Play 0,99€ (ipv 5,99€) voor 1 maand, tot 15/11

Terug
Bovenaan