Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er ook gebruik van maken denk ik. PS5 digital inruilen voor slim disc versie [terug 2 jaar garantie]Is wel interessant eigenlijk, mijne is al sinds release dus garantie zal wel al vervallen zijn. Dus 124€ voor terug 3 jaar garantie dan.
Two Thrones dan nog begot!!Prince of Persia two thrones terug afgeprijsd naar €37 op amazon.com.be

Apen-nostalgiebrein switched automatisch naar de ps2-trilogie.Two Thrones dan nog begot!!
Edit: Nog een optie https://www.allyourgames.nl/ps5-prince-of-persia-the-lost-crown.html
Zij verzenden gratis naar BE dacht ik en is zelfde prijs als op Amazon.

194 euro voor slim disc bij inruil digital ps5.Verwonderd mij dat hier nog niemand de inruilactie van GM heeft gezet voor de ps5 slim.
Kost bij bol.com ook zoveel. Die staat al maanden geen 70 euro meer.Actie bij Dreamland op Jedi Survivor. Maar 37 euro in plaats van 70 omwille van een typfout (op het hoesje staat pegi 12 maar overal elders zie ik dat het pegi 16 is)
Game mania nog altijd 72. Hoe krijgen die dat verkochtKost bij bol.com ook zoveel. Die staat al maanden geen 70 euro meer.