Michster
Well-known member
Spijtig, dan zal de actie afgelopen zijn. PS4-versie is wel nog afgeprijsd naar €29Nu 47
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spijtig, dan zal de actie afgelopen zijn. PS4-versie is wel nog afgeprijsd naar €29Nu 47
Of eerder uitverkocht bij hun zelfSpijtig, dan zal de actie afgelopen zijn. PS4-versie is wel nog afgeprijsd naar €29
Yes, zelfde probleem. Eens ik wil betalen geeft die een error.Nog mensen waarbij de site startselect niet meer werkt?
Gebruikte deze altijd om Netflix kaarten te kopen, maar blijft nu vastlopen bij de betaling.
www.humblebundle.com
Hmm, beide SD verified. Misschien toch eens bekijken…28euro voor de 2 laatste Monster Hunter games, compleet. En nog wat extra cosmetic dlc.![]()
The Monster Hunter World & Rise Saga
Get ALL the modern Monster Hunter masterpieces in one bundle! World & Iceborne, Rise & Sunbreak, plus a ton of deluxe bonuses! Your purchase helps support JDRF.www.humblebundle.com
Monster Hunter Wilds word sowieso de grootste game van 2025. Geen betere manier om u te preppen.
Rise heeft een zeer deftige demo. Gaat ge wel snel met weten of het iets voor u is. Ironisch genoeg door die demo maar met World begonnen.Hmm, beide SD verified. Misschien toch eens bekijken…

Being installed as we speakRise heeft een zeer deftige demo.
. De vrouw is het huis uit vanavond, dus ideaal moment om te testen. En eventueel dan € 28 uit te geven
.Ja, triestig.Mijn abo vervalt letterlijk morgen. Subscription net stopgezet en morgen dus voor een jaar Premium afsluiten.
Waanzin in feite dat dit enkel voor nieuwe gebruikers is.
Opnieuw zouden ze dit duidelijk moeten vermelden, want dit is misleidende "reclame".Mijn abo vervalt letterlijk morgen. Subscription net stopgezet en morgen dus voor een jaar Premium afsluiten.
Waanzin in feite dat dit enkel voor nieuwe gebruikers is.