Releasekalender | Shops | Deals

Nieuwe actie bij Carrefour:

Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, foto's, tv's, geluid, computers, videogames, consoles, telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch) ontvang je een aankoopbon van €20. De actie loopt vanaf woensdag 28 februari t.e.m. dinsdag 5 maart.
De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 6 t.e.m. 30 maart in de Carrefour winkels.

Carrefour heeft ook twee aanbiedingen:
PS5 Slim (disc) + extra DualSense controller + Final Fantasy VII Rebirth + Spider-Man 2 => €699.
Nintendo Switch + extra Joy-Con controllerset + The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom => €399.
 
Baldurs Gate 3 PS5 digital code op gamescard.net. Iemand al ervaring met daar iets te kopen?

Zou ik ook niet aanraden.
This Game is Not a CD or Disc. We deliver the original game to you via E-mail with a PS4-PS5 account that you can download and play for a lifetime.
 
Begin met 3. Kort, goedkoop. En dan nog veel ruimte voor beter met al de andere moderne games.
 
Ik snap nooit het idee van met de piek te beginnen om dan naar beneden te dwarrelen :p
Kunt ook natuurlijk alle demo's spelen en zo beslissen.
 
Dan zou ik voor Resident Evil 2 of 4 (remakes) gaan, beide de moeite. RE Village en 7 vond ik eerder middelmatig maar nog wel genietbaar.
Wat hij zegt!

Als je wat meer actie wil pak dan RE4 Remake, wil je meer spanning, puzzels en zoekwerk pak dan RE2 remake.
 
Eigenlijk kan je elke RE beginnen zonder voorkennis. Het overkoepelende verhaal is zeer euhm, "warrig" om beleefd te blijven. Maar meestal wel leuk cheesy geschreven.

Het origineel en deel 2 heeft genoeg samenhang om na mekaar te spelen. Deel 2 staat genoeg op zichzelf om wat serieuzer drama te leveren.
 
Terug
Bovenaan