releasekalender | shops | deals

Enkel als je een hogere tier neemt of je bent nieuw. Echt een kak move van Playstation.
Ik zal dan maar van premium naar extra gaan.

Enkel als je een hogere tier neemt of je bent nieuw. Echt een kak move van Playstation.
Ik zal dan maar van premium naar extra gaan.
25% korting om je bestaande abonnement te verlengen en 30% korting om te upgraden. Ik kan mijn Extra verlengen voor € 94,49. Denk wel dat dit met premium ook moet lukken?

Mario + Rabbids Kingdom Battle en Rayman Legends (Nintendo Switch) zijn vanaf woensdag elk voor €8,88 te vinden bij Action.

Bij beide titels gaat het om een download code in een doosje.

25% korting om je bestaande abonnement te verlengen en 30% korting om te upgraden. Ik kan mijn Extra verlengen voor € 94,49. Denk wel dat dit met premium ook moet lukken?
Heb nu mijn premium opgezegd [loopt nog tot 27/11].

Voorlopig zie ik nog geen optie om opnieuw een abonnement afsluiten aan korting prijs.

Ps+ actie is wel vervelend dat je enkel kan upgraden om van de 30% korting te genieten .. De Black friday deals worden jaar na jaar slechter.

Laatst bewerkt:
Ps+ actie is wel vervelend dat je enkel kan upgraden om van de 30% korting te genieten .. d'r Black fridqy deals worden jaar na jaar slechter.
Idd, maar bij sommigen zoals toevallig bij mij lukt het wel om als een bestaand premium lid 30% korting te krijgen. Ik betaal 106 euro ipv 151 euro bij verlenging van Premium. Sony maakt er een zootje van.

Wat heb je hier voor gedaan ?
Ik krijg de korting niet [heb mijn premium abonnement stopgezet, loopt nog tot 27/11].

Maar geen korting als ik me opnieuw wil abonneren op premium.

Idd, maar bij sommigen zoals toevallig bij mij lukt het wel om als een bestaand premium lid 30% korting te krijgen. Ik betaal 106 euro ipv 151 euro bij verlenging van Premium. Sony maakt er een zootje van.
Dat is omdat wss omdat premium niet meer valt te upgraden vermoed ik. Ik heb ps+ extra.

Bij Coolblue ps5 disc + cod aan 489 EUR toch zwaar aan het twijfelen. COD moeten ik niet hebben maar een goedkopere disc versie vind ik niet.

Mediamarkt nu ook zelf PS5 maar met Spiderman 2 voor 489. Hier zelf de versie met COD in huis gehaald voor het klein geweld dus wel een beetje "meh" dat er alsnog een bundel met spiderman komt voor dezelfde prijs. https://www.mediamarkt.be/nl/product/_playstation-ps5-marvels-spider-man-2-1000039696-2111912.html

Op cooblue dan weer de limited edition PS5 spiderman voor 539 euro. https://www.coolblue.be/nl/product/...on-marvel-s-spider-man-2-limited-edition.html

Terug
Bovenaan