kimme1975
Well-known member
Idd precies. Staat al tijdje terug aan die prijs helaas..Tijdelijke actie? Want ik zie 'm hier aan 56,99 staan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd precies. Staat al tijdje terug aan die prijs helaas..Tijdelijke actie? Want ik zie 'm hier aan 56,99 staan
Staat terug aan deze prijs nu!Tijdelijke actie? Want ik zie 'm hier aan 56,99 staan
25% korting om je bestaande abonnement te verlengen en 30% korting om te upgraden. Ik kan mijn Extra verlengen voor € 94,49. Denk wel dat dit met premium ook moet lukken?Enkel als je een hogere tier neemt of je bent nieuw. Echt een kak move van Playstation.
Ik zal dan maar van premium naar extra gaan.
Heb nu mijn premium opgezegd [loopt nog tot 27/11].25% korting om je bestaande abonnement te verlengen en 30% korting om te upgraden. Ik kan mijn Extra verlengen voor € 94,49. Denk wel dat dit met premium ook moet lukken?
Oei, tis veranderd naar €29.99....![]()
Ghost of Tsushima: Director’s Cut - PS4 | Games | bol
Ghost of Tsushima: Director’s Cut - PS4. Dit is Ghost of Tsushima: Director’s Cut voor de PlayStation 4. Aan het einde van de 13e eeuw heeft het...www.bol.com
Ghost of Tsushima: Director’s Cut - PS4 aan €19.99
Fuck yeah!

Idd, maar bij sommigen zoals toevallig bij mij lukt het wel om als een bestaand premium lid 30% korting te krijgen. Ik betaal 106 euro ipv 151 euro bij verlenging van Premium. Sony maakt er een zootje van.Ps+ actie is wel vervelend dat je enkel kan upgraden om van de 30% korting te genieten .. d'r Black fridqy deals worden jaar na jaar slechter.
Lies of P voor ps5, voor 39,99€
't is wel de Franse versie, maar mij kan dat niks schelen

Dat is omdat wss omdat premium niet meer valt te upgraden vermoed ik. Ik heb ps+ extra.Idd, maar bij sommigen zoals toevallig bij mij lukt het wel om als een bestaand premium lid 30% korting te krijgen. Ik betaal 106 euro ipv 151 euro bij verlenging van Premium. Sony maakt er een zootje van.
Kheb hem besteldDamn, ik had deftig moeten kijken. Vanochtend op psn gekocht met korting, maar deze is nog beter.![]()

Bij Coolblue ps5 disc + cod aan 489 EUR toch zwaar aan het twijfelen. COD moeten ik niet hebben maar een goedkopere disc versie vind ik niet.