Releasekalender | Shops | Deals

Zouden de COD en Spiderman 2 bundles ook naar België komen?
Wil mijn petekind een cadeau doen voor nieuwjaar maar met een game is altijd leuker.
 
Zouden de COD en Spiderman 2 bundles ook naar België komen?
Wil mijn petekind een cadeau doen voor nieuwjaar maar met een game is altijd leuker.
Er zullen nog wel bundels komen. Ga je een disc edition of digital kopen? Bij beide zit sws een voucher en geen fysiek exemplaar van de game bij een disc is het misschien leuker om een fysieke game mee te geven. Coole peter wel!
 
Er zullen nog wel bundels komen. Ga je een disc edition of digital kopen? Bij beide zit sws een voucher en geen fysiek exemplaar van de game bij een disc is het misschien leuker om een fysieke game mee te geven. Coole peter wel!
Zou inderdaad de disc versie zijn.
Zie ze overal al te koop maar vrees ervoor de dat bundles naar EU komen, in US waren ze meteen uitgekomen.
 
Ben de mijne vanochtend gaan halen met dead space, spiderman 2 en hogwarts legacy. Dead space chapter 1 voltooid, ik kan normaal wel tege horrorfilms ma dit is mijn eerste horrorgame en ik denk dat ik kaal ben tege dak dead space uit heb
Hier ook best tevreden van de Slim, natuurlijk allemaal het zelfde binnenin maar qua afmeting toch een pak minder en zeker in kg’s
 
Ik amuseer er mij wel mee. Spidey is zalig rondzweven en die combat heeft een geweldige flow. Hogwarts is een goeie start van een franchise maar het voelt voorlopig nog wel iets te kinds aan. En de sfeer in Dead Space is wel echt geweldig, maar wel iets voor als ik meer tijd heb
 
Terug
Bovenaan