releasekalender | shops | deals

Amazon.fr zijn soms koopjes te doen heb ik al gemerkt. Best altijd eens kijken via budgetgaming.nl welke game je voor de beste prijs op de kop kan tikken ;)

Momenteel kan je weer een maand EA Play op Playstation nemen voor €0,99. Tot 17 november geloof ik.

Niet de meest uitgebreide catalogus maar wel de moeite voor wie bijvoorbeeld Dead Space Remake wil spelen.

Momenteel kan je weer een maand EA Play op Playstation nemen voor €0,99. Tot 17 november geloof ik.

Niet de meest uitgebreide catalogus maar wel de moeite voor wie bijvoorbeeld Dead Space Remake wil spelen.
Sea of Solitude is ook wel een uitstekende "rental" uit de EA cataloog.

Bij Coolblue ps5 disc + cod aan 489 EUR toch zwaar aan het twijfelen. COD moeten ik niet hebben maar een goedkopere disc versie vind ik niet.

Indien je nog een og ps5 wilt ttz,

Is de slim eigenlijk intrinsiek beter? Ik heb er nog niet veel over ingelezen eigenlijk..
Vervangt toch op termijn de “fat” ps5; alleen vreemd dat europa nog geen datum heeft. In Amerika al te koop.

of ze hebben hier nog een grote stock van de “fat” PS5

Carrefour heeft enkele heel mooie Black Friday aanbiedingen:

PlayStation 5 (met disc): €425.

PlayStation 5 God of War: Ragnarök consolebundel + extra DualSense controller: €495.

Nintendo Switch OLED model + Mario Kart 8 Deluxe + 3 maanden Nintendo Switch Online-lidmaatschap: €349.

DualSense controller: €49.99 (= algemene aanbieding)

Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, foto's, tv's, geluid, computers, videogames, consoles, telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch) ontvang je eveneens een aankoopbon van €20. De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 1 t.e.m. 31 december in de Carrefour winkels. De actie loopt vanaf woensdag 22 t.e.m maandag 27 november.

Wie een PS5 koopt ontvangt dus minstens €80 in aankoopbonnen.

Laatst bewerkt:
Carrefour heeft enkele heel mooie Black Friday aanbiedingen:

PlayStation 5 (met disc): €425.

PlayStation 5 God of War: Ragnarök consolebundel + extra DualSense controller: €495.

Nintendo Switch OLED model + Mario Kart 8 Deluxe + 3 maanden Nintendo Switch Online-lidmaatschap: €349.

DualSense controller: €49.99 (= algemene aanbieding)

Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, foto's, tv's, geluid, computers, videogames, consoles, telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch) ontvang je eveneens een aankoopbon van €20. De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 1 t.e.m. 31 december in de Carrefour winkels. De actie loopt vanaf woensdag 22 t.e.m maandag 27 november.

Wie een PS5 koopt ontvangt dus minstens €80 in aankoopbonnen.
Ik vind hiervan nergens iets terug, online in de folders niks gezien. Kan je mij meer info geven aub?

Terug
Bovenaan