Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sea of Solitude is ook wel een uitstekende "rental" uit de EA cataloog.Momenteel kan je weer een maand EA Play op Playstation nemen voor €0,99. Tot 17 november geloof ik.
Niet de meest uitgebreide catalogus maar wel de moeite voor wie bijvoorbeeld Dead Space Remake wil spelen.
Mooie prijs hoor, wetende dat het voor de console alleen normaal gezien 550 euro is.Bij Coolblue ps5 disc + cod aan 489 EUR toch zwaar aan het twijfelen. COD moeten ik niet hebben maar een goedkopere disc versie vind ik niet.
Indien je nog een og ps5 wilt ttz,Mooie prijs hoor, wetende dat het voor de console alleen normaal gezien 550 euro is.
Indien je nog een og ps5 wilt ttz,
Is de slim eigenlijk intrinsiek beter? Ik heb er nog niet veel over ingelezen eigenlijk..
Vervangt toch op termijn de “fat” ps5; alleen vreemd dat europa nog geen datum heeft. In Amerika al te koop.Indien je nog een og ps5 wilt ttz,
Is de slim eigenlijk intrinsiek beter? Ik heb er nog niet veel over ingelezen eigenlijk..
Ik vind hiervan nergens iets terug, online in de folders niks gezien. Kan je mij meer info geven aub?Carrefour heeft enkele heel mooie Black Friday aanbiedingen:
PlayStation 5 (met disc): €425.
PlayStation 5 God of War: Ragnarök consolebundel + extra DualSense controller: €495.
Nintendo Switch OLED model + Mario Kart 8 Deluxe + 3 maanden Nintendo Switch Online-lidmaatschap: €349.
DualSense controller: €49.99 (= algemene aanbieding)
Per aankoopschijf van €100 in de afdelingen kleine en grote huishoudapparaten, foto's, tv's, geluid, computers, videogames, consoles, telefonie (uitgezonderd iPhone en Apple Watch) ontvang je eveneens een aankoopbon van €20. De verkregen aankoopbonnen zijn bruikbaar van 1 t.e.m. 31 december in de Carrefour winkels. De actie loopt vanaf woensdag 22 t.e.m maandag 27 november.
Wie een PS5 koopt ontvangt dus minstens €80 in aankoopbonnen.
Staat in hun nieuwe Black Friday folder. Ondertussen staat deze ook online (in pdf formaat).Waar heb je dat gezien? Die aankoopbonnen hangen daar voorwaarden aan?