ilgonwe
Well-known member
Er is een piste om de coronapas ook te vereisen als je op restaurant, cinema, museum, ... wilt (zeg maar alle vrijetijdsbesteding). In Oostenrijk moet je zelftesten registreren maar dat valt dan wel tegen als je in het scenario komt van testen, dat wordt dan voor een weekje 2-3x hertesten.
www.lci.fr
Het is nog niet zo ver, praktisch valt nog uit te zoeken of etablissementen het mogen checken en of er voldoende testlocaties zijn. En het moet uiteraard politiek haalbaar zijn. In dat geval kan je wel een herstelcertificaat gebruiken aangezien het "binnenlands" gebruik betreft.
Pass sanitaire : Alain Fischer pour une extension aux restaurants, cinémas et théâtres | TF1 Info
[VIDÉO] ÉPIDÉMIE - Le président du conseil d’orientation de la stratégie vaccinale recommande aussi, dans un entretien au journal "Le Monde", que les adolescents soient vaccinés au collège et au lycée dès la rentrée scolaire. - Pass sanitaire : Alain Fischer pour une extension aux restaurants...
www.lci.fr
Het is nog niet zo ver, praktisch valt nog uit te zoeken of etablissementen het mogen checken en of er voldoende testlocaties zijn. En het moet uiteraard politiek haalbaar zijn. In dat geval kan je wel een herstelcertificaat gebruiken aangezien het "binnenlands" gebruik betreft.
), plezant is toch iets anders
Nu begint de stress wel een beetje te komen, 1 ik hoop dat ik negatief test en 2 ik hoop dat ik het resultaat op tijd ga hebben ik vertrek om 10u s'morgens dus zou het resultaat liefst willen hebben voor ik Frankrijk binnen rijd.