SomeDude
Banned
Of andere redenen waarom je in de schoolvakantie moet gaanGoed als je nog geen kinderen hebt die naar school gaan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of andere redenen waarom je in de schoolvakantie moet gaanGoed als je nog geen kinderen hebt die naar school gaan...

wees al blij dat je gevaccineerd bent, anders kon je daar nog een resem PCR's aan toevoegenWat een miserie ... reisje met de wagen naar Toscane en ik neem mee:
- Bewijs dat we volledig gevaccineerd zijn en meer dan 14 dagen geleden (check)
- Verklaring op eer voor toegang tot Frankrijk, heen (check)
- Verklaring transit reiziger Zwitserland, heen (check)
- Euro PLF voor Italie heen only (check)
- Verklaring transit reiziger Zwitserland, terug (check)
- Verklaring op eer voor toegang tot Frankrijk, terug (check)
- PLF België
Hoop dat alles juist is ...![]()

Kan je dat negeren, komt dat niet bij op uw paspoort?Wat moet je eigenlijk doen als je nog positief test omdat je recent corona gehad hebt? Gewoon test niet meepakken en vertrekken zonder? Morgen test, spannend ...
Kweet niet, moet je dat paspoort meenemen?Kan je dat negeren, komt dat niet bij op uw paspoort?
Als je controle hebt wat ga je dan doen?Kweet niet, moet je dat paspoort meenemen?

Niet vertrekken en kijken of je nog in quarantaine/isolatie moet.Wat moet je eigenlijk doen als je nog positief test omdat je recent corona gehad hebt? Gewoon test niet meepakken en vertrekken zonder? Morgen test, spannend ...
100% zeker![]()
Frankrijk verplicht vaccinaties voor zorgpersoneel en eist vanaf augustus coronacertificaat bij horeca, winkelcentra en bij reizen
De Franse regering introduceert strengere regels rondom de coronavaccinaties. Zo zal het Covid-19-vaccin verplicht worden voor alle zorgmedewerkers en moeten inwoners (of toeristen) vanaf augustus een vaccinatiebewijs (of negatieve coronatest) kunnen voorleggen voordat ze een café of restaurant...www.hln.be
Voorlopig geen extra maatregelen voor Frankrijk. Hoe zeker is het dat België (Vlaanderen) zone oranje wordt donderdag/vrijdag?
Morgen test, we zullen het zien. Covid dateert van maart, het zou natuurlijk moeten lukken. Voor zekerheid zelftest gekocht en die was negatief.Niet vertrekken en kijken of je nog in quarantaine/isolatie moet.
Er is geen enkele zekerheid. Ik zie donderwolken links en rechts en een smal streepje blauwe lucht.![]()
Frankrijk verplicht vaccinaties voor zorgpersoneel en eist vanaf augustus coronacertificaat bij horeca, winkelcentra en bij reizen
De Franse regering introduceert strengere regels rondom de coronavaccinaties. Zo zal het Covid-19-vaccin verplicht worden voor alle zorgmedewerkers en moeten inwoners (of toeristen) vanaf augustus een vaccinatiebewijs (of negatieve coronatest) kunnen voorleggen voordat ze een café of restaurant...www.hln.be
Voorlopig geen extra maatregelen voor Frankrijk. Hoe zeker is het dat België (Vlaanderen) zone oranje wordt donderdag/vrijdag?
De ECDC, die de kleuren bepaalt, baseert zijn cijfers op de gegevens tot en met zondag (deadline: dinsdag voor extra toevoegingen). Die data zit al zeker boven de grenswaarden die bepaald zijn.Er is geen enkele zekerheid. Ik zie donderwolken links en rechts en een smal streepje blauwe lucht.
Enig idee wanneer Duitsland hun lijst met risk areas update?De ECDC, die de kleuren bepaalt, baseert zijn cijfers op de gegevens tot en met zondag (deadline: dinsdag voor extra toevoegingen). Die data zit al zeker boven de grenswaarden die bepaald zijn.
Owkay. Ook eerst eens zelftest doen (besmetting dateert van eind mei) en dan pcr test boekenDe ECDC, die de kleuren bepaalt, baseert zijn cijfers op de gegevens tot en met zondag (deadline: dinsdag voor extra toevoegingen). Die data zit al zeker boven de grenswaarden die bepaald zijn.
Als ik het hier lees gebruikt men de ecdc-gegevens per regio voor de eu Aangezien de laatste update van vrijdag is, de dag na publicatie van de laatste ECDC gegevens, denk ik dat ze altijd kort daarna zullen landen veranderen. Maar waarvoor maak je je zorgen voor Duitsland? Dat je vanuit BE niet meer naar Duitsland zou kunnen?Enig idee wanneer Duitsland hun lijst met risk areas update?
Omdat Noorwegen hun lijst maandag om 0:00 verandert, dus mss zondag avond vertrekken en ergens in Duitsland een dag verblijven om dan via Zweden naar Noorwegen te gaan.Als ik het hier lees gebruikt men de ecdc-gegevens per regio voor de eu Aangezien de laatste update van vrijdag is, de dag na publicatie van de laatste ECDC gegevens, denk ik dat ze altijd kort daarna zullen landen veranderen. Maar waarvoor maak je je zorgen voor Duitsland? Dat je vanuit BE niet meer naar Duitsland zou kunnen?
Verplichte vaccinatie voor je op café of restaurant mag: is toch wel een serieuze nieuwe maatregel?![]()
Duitsland zal zeker groen blijven, hun cijfers zijn voorlopig nog ok (https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4/page/page_0/ , kleuren zijn anders maar de cijfers daar zijn van belang)Omdat Noorwegen hun lijst maandag om 0:00 verandert, dus mss zondag avond vertrekken en ergens in Duitsland een dag verblijven om dan via Zweden naar Noorwegen te gaan.
een apotheektest zou gewoon in de app zichtbaar moeten zijn net zoals een vaccinatie of een negatieve pcr-test, dus ik zie niet direct een verschil?zarathustra zei:Ook nog aan het uitvissen hoe ik die test van hier in een toonbaar formaat kan krijgen. Die apotheek tests gaan naar die app maar dat werkt niet voor buitenlanders vermoed ik.
Vanaf augustus. Zei dan ook voorlopig aangezien ik zondag vertrek.Verplichte vaccinatie voor je op café of restaurant mag: is toch wel een serieuze nieuwe maatregel?