Chilliewillie88
Active member
Wat zit jij eigenlijk uit uw nek te lullen? Alsof jij weet hoeveel reminders ik hiervoor al heb gestuurd. Zal ik al mijn reminder-mails eens bovenhalen of wordt het dan te gênant en ben je dan opnieuw gekwetst in uw ego?
Of zal ik het aantal arrogante ambtenaren eens opsommen die kwaad worden wanneer je hen te vaak opbelt? Dan krijg je de boodschap dat ze wel binnen de week zullen antwoorden en dat ik hen niet moet stalken. Dan bel je hen een week niet omwille van die belofte en dan komen ze die belofte alsnog niet na.En dan sta je daar op uw meeting met externen.
Maar verrassing! Dan is het *opnieuw* de schuld van mac-bc, want dan "had hij maar vroeger moeten bellen en niet vlak voor de meeting".![]()
![]()
Schei toch uit man.
Edit 1: Trouwens: het is ook veelzeggend dat jij met geen woord rept over het onbereikbaar zijn van een volledige overheidsdienst gedurende een volledige voormiddag tijdens de kantooruren. Dat is een niveau van incompetentie en gebrekkige organisatie wat je zelfs niet terugvindt bij een 3-koppige KMO.
Edit 2: Weet je trouwens wat het resultaat is van de meeting? De (logische, verwachte, ...) enorme nervositeit bij het management. Nu willen ze elke dag van de week een voortgangsmeeting. Maar ik had al verlof genomen. Wie gaat die meetings moeten leiden denk je? Die ambtenaar die zijn beloftes niet nakomt? Andermaal resulteert de laksheid bij de ambtenarij in extra werkdruk bij de privé.
Wat doet je vermoeden dat ik gekwetst ben in mijn ego? Alsof ik mij op een of andere manier aangesproken moet voelen omdat jij hier "een overheidsdienst" viseert (zonder te weten of dit hier over een dienst gaat van 2 personen dan wel 900).
Het feit dat men u de boodschap moet meegeven dat je hen niet zo vaak moet bellen zegt natuurlijk al veel over wat voor iemand jij bent. Tip: probeer eens met een ander telefoonnummer te bellen. Grote kans dan men niet opneemt omdat men weet een gigantische zeikstraal aan de lijn te krijgen die net zoals de vorige 25 bellers meent dat zijn dossier het belangrijkste is en waarvoor procedures en termijnen niet nageleefd moeten worden.
Ik zeg in mijn post letterlijk dat die overheidsdienst gebrekkig georganiseerd zijn wanneer ze een ganse voormiddag niet opnemen. Hoe jij daaruit opmaakt dat ik er met geen woord over rep vind ik eigenaardig.
Het resultaat van de meeting zal wellicht zijn dat men met de nodige nervositeit u en het project verder in de gaten houdt. Hou u aan de voorgeschreven termijnen en procedures die de betreffende overheidsdienst moet naleven bij de beoordeling van het dossier en je hebt hier geen problemen mee. Lijkt er gewoon sterk op dat jij onrealistische verwachtingen hebt voorgesteld naar de klant die je nu niet kan waarmaken en dat afschuift op een logge, inefficiënte en incompetente "overheid". Ook in de privésector kan er qua projectmanagement nog bijgeleerd worden
En dan sta je daar op uw meeting met externen.

.