7/7 telefonisch contact gehad aangezien ze in een fysieke winkel als Proximus vertegenwoordiger niet veel kunnen doen. Het ging over het omruilen naar de nieuwe bbox modem.
Mevrouw zei: geen probleem. Je zal eerstdaags gecontacteerd worden voor een afspraak met een technieker, want die nieuwe bbox is niet zo eenvoudig te installeren. Je hebt dan tijd tot 31/7 (opsturen voor 31/7) om de oude bbox binnen te brengen in een postpunt.
Huidige situatie: niemand gehoord en ondertussen op reis tot 30/7 (zondag).
Lijkt me evident om de oude box niet terug te sturen vooraleer er een nieuwe is en de extra kost van 99€ niet te betalen waarmee ze alvast dreigen. Klojo's.
Mevrouw zei: geen probleem. Je zal eerstdaags gecontacteerd worden voor een afspraak met een technieker, want die nieuwe bbox is niet zo eenvoudig te installeren. Je hebt dan tijd tot 31/7 (opsturen voor 31/7) om de oude bbox binnen te brengen in een postpunt.
Huidige situatie: niemand gehoord en ondertussen op reis tot 30/7 (zondag).
Lijkt me evident om de oude box niet terug te sturen vooraleer er een nieuwe is en de extra kost van 99€ niet te betalen waarmee ze alvast dreigen. Klojo's.