So far so good. Moest 2 dagen weg voor het werk, gisteren toch normaal kunnen trainen.Hopelijk nog altijd aan de beterhand?
@Tanuki_ als ge hier niks zet ga ik er van uit dat ge niet getraind hebt, HOPHOP NAAR DE GYM.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So far so good. Moest 2 dagen weg voor het werk, gisteren toch normaal kunnen trainen.Hopelijk nog altijd aan de beterhand?
@Tanuki_ als ge hier niks zet ga ik er van uit dat ge niet getraind hebt, HOPHOP NAAR DE GYM.
Ik heb zelf de laatste paar weken veel minder kunnen trainen (kinderen, werk, …) maar raar genoeg heeft dat misschien net een positief effect gehad.So far so good. Moest 2 dagen weg voor het werk, gisteren toch normaal kunnen trainen.

Als je 2 uur aan een stuk kan trainen dan:Doet gulle liever meer maar kortere sessies of minder maar langere? Bv 6 x 1u vs 4 x 1,5u vs 3 x 2u , en maakt dat veel uit voor progress?

Over het algemeen: fair point. Maar bij mij zitten er ook wel wat techniek oefeningen bij waar je helemaal niet hard moet (/mag) gaan dus dan kan 2u wel.Als je 2 uur aan een stuk kan trainen dan:
a) train je niet hard genoeg
b) ben je een powerlifter![]()
Vroeger veel zeveren en doen, en in groep trainen, waardoor ik soms 3u "bezig" was. De laatste jaren was dat dan eerder 2u max, omdat ik met een 2de persoon ging trainen.Doet gulle liever meer maar kortere sessies of minder maar langere? Bv 6 x 1u vs 4 x 1,5u vs 3 x 2u , en maakt dat veel uit voor progress?
Oh hi there!Als je 2 uur aan een stuk kan trainen dan:
a) train je niet hard genoeg
b) ben je een powerlifter![]()

Had er nog nooit van gehoord maar als je die foto's ziet is dat toch even realistisch als pro bodybuilders die beweren clean te zijn.Allee zeg, shocking.
Liver king zit zwaar aan de roids.
Jammer dat veel jonge, naive mannen door zo een oplichters onrealistische verwachtingen opgelegd krijgen.
Klinkt als zowat heel de fitness-industrie en de daaraan gekoppelde influencers voor mij. Enkele pagina's terug heb ik nog gepost over hoe CrossFit hetzelfde doet, maar toen was het dan een vrouw.Ja tuurlijk was dat ne juicer.
Maar het punt was natuurlijk dat hij populair was bij jongemannen die vaak zo al een onrealistisch beeld opgelegd krijgen van een mooi lichaam en dat zo ne pipo dan een hoop jonge, naïeve, kwetsbare jongens wijsmaakt dat zo een fysiek haalbaar is.
- Beweert dan dat je net hetzelfde kan in "x easy steps" door gewoon een van zijn producten (trainingsschema's, supplementen, ...) te kopen of een exotische oefening te doen die nodeloos complex is.Het gros der populaire fitnessinfluencers voldoet aan deze vier kenmerken:
- Traint al jaren hard
- Heeft bovengemiddelde genen voor spieropbouw
- Neemt of nam PEDs
- En heeft een bovengemiddelde reactie bij gebruik van PEDs