Fitness

Jonas89

Crew Member
Crowdfunder
Platinum Trophy
giphy.gif

Vragen over trainingsschema's, voeding, Basic Fit, andere Fitnesscentra's, tips of gewoon nieuwe motivatie nodig?
Alles omtrent Fitness is hier welkom!

🏋️‍♂️🏋️‍♀️

Vorige thread:

Laatst bewerkt:

Jonas89

Crew Member
Crowdfunder
Platinum Trophy

Dus voor mij ook, we betalen voort en ze gaan verlengen wanneer ze open mogen...
Maar eigenlijk vind ik dat niet zo schoon, en houden ze aan hun woord

Voidski

Active member
Crowdfunder
Lopende contracten zouden ze inderdaad wel mogen bevriezen. Redelijk oneerlijk om de klant te laten opdraaien voor iets waar niemand iets aan kan doen (wetende dat ze genoeg steunmaatregelen krijgen).

Carrion

Well-known member
Crowdfunder
Mijn fitness (geen keten) heeft dat blijkbaar automatisch gedaan. Nuja, het is een beetje de service die je kan verwachten voor die prijs eh.

Carrion

Well-known member
Crowdfunder
Voor het eerst in bijna 2 weken nog eens getrained / überhaupt iets van sport gedaan. Het is echt erg aan het worden.

LSDsmurf

Active member
Ik heb mijn homeworkouts wat aangepast, ik ga nu ipv 4 lange trainingen per week 5-6 kortere trainingen doen.

Hiervoor was mijn workout A benen/borst/triceps en workout B rug, schouders en biceps.

Nu Push Pull Legs met 1 à 2 rustdagen.

puni

Well-known member
Crowdfunder
Zondag nog eens bodyweight conditioning gedaan, EMOM 30 minuten van drie strict pull ups, zes deficit pushups en 9 jumping squats. Nog altijd pijn in gans mijn bovenlichaam vandaag. 😅

• Leuk
Waarderingen: 515
Bovenaan