Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barbell bench press of dumbell bench press, wat je het liefst doet. Bedoel je met progressie hoe je borstspieren eruit zien of je kilograms dat je lift?Welke toestellen zijn het best voor de borstspieren te trainen?
Barbell Bench Press?
Want veel progressie merk ik niet na weken daarop trainen
eerder eruit zien.Barbell bench press of dumbell bench press, wat je het liefst doet. Bedoel je met progressie hoe je borstspieren eruit zien of je kilograms dat je lift?

ik bestel ze nu op myprotein met code NINA (-36%)Damn prijzen voor eitwitten zijn globaal hard gestegen.
1kg whey bij xxl van 25eur naar 29.
Ik denk dat je ook niet meteen moet verwachten grote borstspieren te krijgen hoor, dat is een langzaam process. Wat voor een schema volg je?eerder eruit zien.
en die bench press van stoeltje 45-60° niet goed dan ?
2 varianten in onze fitness (volledig liggend & hoek)
exrx.net
Aanraders van smaken daar?In grote hoeveelheden kopen is altijd goedkoper. Ik koop meestal 10kg en betaal dan rond de 10eur/kg.
Myprotein heeft mijn voorkeur, is de goedkoopste en komt heel goed uit de testen van labdoor. Een zak van 1kg kost daar nu (zonder korting) 22.10EUr. Maar je kan nog 15% korting krijgen en het wordt goedkoper als je grotere zakken koopt

Ik drink water van de kraan dus heb geen flessen water in huis2kg? Dan kan je evengoed met flessen water trainen...![]()

Je kan wel een isolatie-oefening vinden waar je het jezelf zo moeilijk maakt dat 2 kg ok is, ik denk aan side raises. Maar in het algemeen gaat 2 kg echt wel te weinig zijn voor de meeste/nuttigste oefeningen vrees ik. Je spreekt over bovenlichaam, een shoulder of chest press zal je al snel met meer doen, een roeibeweging zeker, enz.Allejupla, dumbbells van 2kg gekocht om iets aan mijn mager bovenlijfje te doen dus ik kom hier eens piepen.
Iemand aanraders voor beginners of gewoon beginnen met wat Youtube videootjes mee te volgen?
Zelfs side raises doet de gemiddelde ongetrainde man toch makkelijk 20+ reps met 2 kg. Ze kunnen eventueel nog nuttig zijn voor conditionering bij vechtsporten maar dan heb je het ook gehad.Je kan wel een isolatie-oefening vinden waar je het jezelf zo moeilijk maakt dat 2 kg ok is, ik denk aan side raises. Maar in het algemeen gaat 2 kg echt wel te weinig zijn voor de meeste/nuttigste oefeningen vrees ik. Je spreekt over bovenlichaam, een shoulder of chest press zal je al snel met meer doen, een roeibeweging zeker, enz.