Gymbuddy stuurde gisteren zijn workout die hij net gedaan had na z'n werk en daarachter: "your turn pussy". Needless to say dat ik gisterenavond dus een keizware training ben gaan doen en daar eindelijk nog eens keihard van genoten heb.
Zeg eens dat hij naar mij stuurt ook aub
 
Zeg eens dat hij naar mij stuurt ook aub
Volgens mij zit hier een zakenopportuniteit! Een app waar je invult hoeveel keer en wanneer je wil trainen, waarna je op het juiste tijdstip van een gymbuddy* een bericht krijgt: "awel spekbuik, zit ge weer in de zetel zoals een zwakkeling, een zak chips openen is geen compound oefening hé!!!"

*gymbuddy vrij te kiezen uit wat leuke figuurtjes.
 
Zeg eens dat hij naar mij stuurt ook aub
GET TO FUCKING WORK, MUSCLES AREN'T BUILT ON THE COUCH.


Graag gedaan!
Volgens mij zit hier een zakenopportuniteit! Een app waar je invult hoeveel keer en wanneer je wil trainen, waarna je op het juiste tijdstip van een gymbuddy* een bericht krijgt: "awel spekbuik, zit ge weer in de zetel zoals een zwakkeling, een zak chips openen is geen compound oefening hé!!!"

*gymbuddy vrij te kiezen uit wat leuke figuurtjes.
Geniaal.
 
Na maanden niets doen door zowel heel stomme als heel geldige redenen heb ik eindelijk nog eens m'n Adipowerkes aan m'n voeten gebonden en sta ik nog eens in de (zeer koude) gym, deels dankzij u @exCite ! Ben eens benieuwd, wish me luck!

Edit: armkes en beentjes gelijk gekookte spaghetti 🥲
 
Laatst bewerkt:
Na maanden niets doen door zowel heel stomme als heel geldige redenen heb ik eindelijk nog eens m'n Adipowerkes aan m'n voeten gebonden en sta ik nog eens in de (zeer koude) gym, deels dankzij u @exCite ! Ben eens benieuwd, wish me luck!

Edit: armkes en beentjes gelijk gekookte spaghetti 🥲
Nice! Goed bezig, ge bent terug vertrokken nu!

Zoals @515 geniet er van (ook de komende dagen).

Dag 2 hier en laat ons zeggen dat ik er nog serieus van “geniet”, straks terug trainen!
 
Geen seconde getwijfeld en terug heavy getraind, PR deadlift (5x110kg) geëvenaard.

@Tanuki_ your turn!
Nice! Ik ga het wel wat rustiger aan doen, want tis al veel langer geleden van mij. Gewoon terug de gewoonte kweken om regelmatig te trainen met wat eenvoudige all-round basis oefeningen, veel squatten, dan binnen een paar weken eens zien voor een goed programmaatje. Vanavond terug!
 
Trouwens, @515 gij had hier eens de magere platte kaas/kwark voorgesteld van de Aldi dacht ik? Waarvoor dank.
Tip van de dag: High Protein Bars van een Aldi voor als ge wa meer beet en crunch wilt hebben dan een shake. Goeie waardes qua suiker, carbs, vetten en 25g proteine per reep! Kosten 1.29 per stuk.
 
Net terug van de gym, moest oa Leg Press doen: 4 sets 10 reps 200kg.
Helaas zat er al iemand op, maar hij had er ook 200kg op dus ik dacht, ah we kunnen om de beurt.
Gast ongeveer 2 koppen kleiner en minstens 25 kg minder zwaar dan ik. Ik dacht ferm dat hij 200kg doet.
Begint die daar na zijn set gewicht bij op te doen. En de volgende set nog eens extra gewicht... en nog eens...
Wat uiteindelijk 4*10 met 200 kg moest worden werd:
200*1*10
240*1*8
300*1*10
330*1*8
Toen hij naar 300 kg sprong dacht ik "Motherfucker..." maar ik wou niet opgeven.
Na de 4e set, waar ik toch nog verbazingwekkend 8 reps kon doen stonden mijn quads wel compleet in brand.
Sterkste van alles is dat die knul los iedere set 12 reps deed. Humbled.

Nu dus wel gemerkt dat ik meer gewicht kan dan ik had gedacht!
 
Net terug van de gym, moest oa Leg Press doen: 4 sets 10 reps 200kg.
Helaas zat er al iemand op, maar hij had er ook 200kg op dus ik dacht, ah we kunnen om de beurt.
Gast ongeveer 2 koppen kleiner en minstens 25 kg minder zwaar dan ik. Ik dacht ferm dat hij 200kg doet.
Begint die daar na zijn set gewicht bij op te doen. En de volgende set nog eens extra gewicht... en nog eens...
Wat uiteindelijk 4*10 met 200 kg moest worden werd:
200*1*10
240*1*8
300*1*10
330*1*8
Toen hij naar 300 kg sprong dacht ik "Motherfucker..." maar ik wou niet opgeven.
Na de 4e set, waar ik toch nog verbazingwekkend 8 reps kon doen stonden mijn quads wel compleet in brand.
Sterkste van alles is dat die knul los iedere set 12 reps deed. Humbled.

Nu dus wel gemerkt dat ik meer gewicht kan dan ik had gedacht!
En dan ook met de de rugleuning op het laagste en elke rep een deftige range of motion? :p
 
Trouwens, @515 gij had hier eens de magere platte kaas/kwark voorgesteld van de Aldi dacht ik? Waarvoor dank.
En die is hier in 2 Aldi's het kortst bij mij in de buurt nog steeds niet terug in het assortiment 😢 dus de andere winkel telkens leegkopen want het blijft lang goed. 😎
Graag gedaan toen.

Tip van de dag: High Protein Bars van een Aldi voor als ge wa meer beet en crunch wilt hebben dan een shake. Goeie waardes qua suiker, carbs, vetten en 25g proteine per reep! Kosten 1.29 per stuk.
En ze smaken goed, ik heb ze thuis ook al in de kast gevonden.
 
En dan ook met de de rugleuning op het laagste en elke rep een deftige range of motion? :p
Uiteraard, anders had ik het er wel bij vermeld. Nu, de hoeveelheid gewicht bij een leg press die je aan kan hangt heel veel af van welk type leg press het is. Op deze:
Different-Types-of-Leg-Press-Machines-1024x684.jpg

In mijn gym kan ik ik veel hoger gewicht dan op deze in mijn vorige gym:
Leg-Press-Machine-D2-2.jpg

Door de plek waar het gewicht hangt of de manier waarop het beweegt denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
En die is hier in 2 Aldi's het kortst bij mij in de buurt nog steeds niet terug in het assortiment 😢 dus de andere winkel telkens leegkopen want het blijft lang goed. 😎
Graag gedaan toen.


En ze smaken goed, ik heb ze thuis ook al in de kast gevonden.
Hier altijd op voorraad, in allebei de Aldi’s waar ik kom, zelfde voor die repen!
 
Nice! Ik ga het wel wat rustiger aan doen, want tis al veel langer geleden van mij. Gewoon terug de gewoonte kweken om regelmatig te trainen met wat eenvoudige all-round basis oefeningen, veel squatten, dan binnen een paar weken eens zien voor een goed programmaatje. Vanavond terug!
Geweest vrijdag?
Ik gisterenochtend nog eens met mijn gymbuddy, we hadden ni superveel tijd, dus in plaats van mijn normale routine nog eens (lang geleden) compounds gedaan (squat, bench, deadlift) aangevuld met curls, want elke dag is arm day :unsure:.
Ik heb raar genoeg niet superveel last vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Geweest vrijdag?
Ik gisterenochtend nog eens met mijn gymbuddy, we hadden ni superveel tijd, dus in plaats van mijn normale routine nog eens (lang geleden) compounds gedaan (squat, bench, deadlift) aangevuld met curls, want elke dag is arm day :unsure:.
Ik heb raar genoeg niet superveel last vandaag.
't Is zaterdag geworden, 't was een lastige dag op't werk. Redelijk fysieke job + fietsen van en naar het werk was genoeg vrijdag :)

Voorlopig doe ik een soort 5x5 met front/back squat, snatch pulls/clean pulls en barbell rows/overhead press en wat random accessoires. Dat een paar weekjes doen zodat ik het trainen weer in m'n gewoontes/lijf zitten heb en dan overstappen naar een specifiek gewichthef-programma. 'k Heb er ooit een paar gekocht op catalyst athletics dus eens zien of daar iets tussen zit die zou passen. 'k Moet zeggen, 'k heb er wel zin in! Al veel te lang denk ik dat ik er terug werk van moet maken en blij dat ik nu terug effectief die stap aan't zetten ben. M'n mental health zal er denk ik ook wel bij varen :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo, vorige week heb ik me ingeschreven bij Anytime. ik heb een paar jaar geleden een tijd personal training gevolgd dus er zijn wel enkele toestellen waar ik van weet hoe en wat maar niet van alles.

Is er een app die ik hiervoor kan gebruiken?
Dat ik een schema kan volgen
 

Vergelijkbare onderwerpen

D
Reacties
14
Weergaven
980
Terug
Bovenaan