Post - / math - / experimental / indie rock

Deze doet het toch ook altijd voor mij. Die opbouw en climax op het einde vanaf 15:50 is hemels :love:
 
6gi431mroz709mvnx5jf_1621931970880.jpg


Volgend jaar misschien m'n bankrekening plunderen en stoppen met werken om hier naartoe te kunnen gaan.

Da's echt maar ne steenworp van waar ik woon in Barcelona. Misschien toch ook eens een ticketje fixen :unsure:
 
Dat is echt wel een heel mooie affiche. Denk niet dat er een festival is dat "in de buurt komt", van die affiche.

Helaas valt dit voor mij in de blokperiode, dus dat zal gewoon niet gaan. Lijkt mij ook iets "te ambitieus" voor een eerste festival, zeker als het me niet echt ligt. Ik ben toch een introvert, dus dan verkies ik wel iets simpelers, al ben ik ook veeleisend, en ga ik niet voor jan en alleman naar een optreden ook.

Misschien dat het optreden in 2009 van Lily Allen ook mijn enige optreden in mijn hele leven zal zijn dat ik zal gezien hebben. Dat zou best wel eens mogelijk worden. Heb qua geld toch liever "eerder andere dingen" waar ik het aan uitgeef.

Maar mocht Slowdive, Yeule etc... eens naar Belgie komen, maak ik misschien wel een uitzondering. Maar voor Grimes denk ik zelfs dat ik al pas, ook als ze naar Belgie komt. Iets van Halfaxa zal ik toch wel niet te horen krijgen. Van Slowdive vrees ik ook dat ik niets van Pygmalion zou horen op een optreden. Maar met Souvlaki is het ook al de moeite waard hoor.

Los daarvan, zeker een 20-30-40tal namen waar ik voor zou "komen" afgaande op die affiche.
 
Wat vind je ervan? Ik ben best teleurgesteld, maar ik had verkeerde verwachtingen denk ik. Ik had veel zwaarder en donkerder verwacht.

Nieuwe Grouper komt eraan, kan al niet wachten! Ze gaat precies terug naar haar folksound.

Ik kan het wel smaken hoor, vooral Alètheia. Ik luister niet zo vaak naar YONL dus had ook niet direct verwachtingen.
 
Terug
Bovenaan