Post - / math - / experimental / indie rock

Zijn terug na een hiatus. Eén van de bandleden heeft serieuze gehoorproblemen gehad...
 
Had even niet door dat er een nieuw forum was :baard:

Heerlijke nieuwe plaat zeg, die mannen stellen echt nooit teleur. :love:

My Bloody Valentine kondigt 31 maart iets aan... Nieuwe plaat, reissues van hun vinyl of terug naar de streamingdiensten? Wie doet een gokje? :D
 
Ik denk terug naar de streamingdiensten. Blijkbaar krijgen mensen al reclame voor de albums op Spotify, maar komt dat voorlopig uit op een lege playlist. Nieuwe plaat zou ik uiteraard met open armen ontvangen maarja ... Kevin Shields zei na de release van mbv dat ze sneller nieuw werk gingen uitbrengen. Voorlopig is het nog geen 12 jaar wachten zoals na Loveless, dus technisch heeft hij nog gelijk :unsure:
 
Godverdomme hoe goed is die nieuwe Godspeed. Drie kwartier apocalyps en een sprankeltje hoop. Dat einde is adembenemend mooi ik kan het bijna niet aan.

Het is echt zéér zéér zéér goed. Alles wat ik van Godspeed verwacht en meer zelfs, mogelijks één van hun betere ooit!

Zet deze maar al in de eindejaarslijstjes!
 
Ik moet de nieuwe GYBE nog horen, aan't wachten tot de vinyl toe komt :unsure:

Ik heb de nieuwe plaat van Ryley Walker de laatste dagen geregeld beluisterd. Heb 'm vroeger niet echt gevolgd, denk dat hij toen wat meer folky muziek maakte. Nu heeft hij samen gewerkt met muzikanten uit de Chicago scène rond Tortoise, John McEntire van die groep heeft z'n nieuwe plaat geproduceerd. Rang Dizzy vind ik een geweldig nummer, doet me veel denken aan Jim O'Rourke.

 
Tickets zijn binnen voor de zaterdag, kunnen we vooraf eens goed gaan eten. :cool:
 
Tickets zijn binnen voor de zaterdag, kunnen we vooraf eens goed gaan eten. :cool:

Amai ik had niet gedacht dat het zo snel zou uitverkopen, gelukkig zijn het twee dagen.
Bizar dat ze drie dagen in Belgie spelen!


source.gif
 
Amai ik had niet gedacht dat het zo snel zou uitverkopen, gelukkig zijn het twee dagen.
Bizar dat ze drie dagen in Belgie spelen!



source.gif
4ad iss hun favoriete zaal van Europa, daar spelen ze altijd. Orangerie is niet zo groot dus misschien daarom twee keer?

Ook tickets voor zaterdag?
 
4ad iss hun favoriete zaal van Europa, daar spelen ze altijd. Orangerie is niet zo groot dus misschien daarom twee keer?

Ook tickets voor zaterdag?

Yessir!

Normaal is hun goto venue de Cirque dacht ik? Heb ze alleen nog maar daar en in Trix gezien..

Hun comeback was toen echt een donderslag bij heldere hemel, het leek zo’n band die ik nooit live zou kunnen zien en hier zijn we 10 jaar later, een geslaagde comeback me dunkt.
 
Yessir!

Normaal is hun goto venue de Cirque dacht ik? Heb ze alleen nog maar daar en in Trix gezien..

Hun comeback was toen echt een donderslag bij heldere hemel, het leek zo’n band die ik nooit live zou kunnen zien en hier zijn we 10 jaar later, een geslaagde comeback me dunkt.
Ik was zodanig psyched dat ik hun eerste shows in Engeland ben gaan bekijken. :unsure:
Was wel vrij episch gezien de rest van de lineup, godspee en neurosis na elkaar was slopend en hemels tegelijk.
 
Hier ook een ticket voor zaterdag. Het gaat de eerste keer zijn dat ik ze in een zaal zie, voorlopig enkel eens op Pukkelpop in 2013 geloof ik.
 
4ad iss hun favoriete zaal van Europa, daar spelen ze altijd. Orangerie is niet zo groot dus misschien daarom twee keer?

Ook tickets voor zaterdag?

Is inderdaad beetje een vaste stop geworden in Europa. Dacht dat het was omdat ze er altijd zo goed onthaald werden door de mensen v/d 4AD?

Wou ze in de 4AD ook meepikken maar was al uitverkocht, dus zakken we ook af naar Brussel.
 
Ik heb ze nog maar een keer gezien, enkele jaren geleden in OLT in Rivierenhof. Wat een prachtlocatie voor zo'n band. Daar ook Goat gezien. Man, wat een feest was dat!
 
Ik heb ze nog maar een keer gezien, enkele jaren geleden in OLT in Rivierenhof. Wat een prachtlocatie voor zo'n band. Daar ook Goat gezien. Man, wat een feest was dat!
Ha juist op OLT was ik er ook, misschien wel de mooiste locatie voor een band als GYBE.

Is er iemand naar die gratis WO I show gaan kijken toen?
 
Terug
Bovenaan