Post - / math - / experimental / indie rock

Vandaag op het programma:

Nieuwe Dans Dans!
Nieuwe Dinosaur Jr.!
Nieuwe Alfa Mist!

Ik zie net dat de oude platen van Built To Spill terug op spotify staan. Eindelijk!
 
Laatst bewerkt:
black midi gaat volgende maand hun tweede plaat, Cavalcade, uitbrengen. De eerste twee vrijgegeven nummers zijn ... interessant te noemen. Ik vind het behoorlijk goed eigenlijk :unsure:


 
Dunk! Festival zal online doorgaan dit jaar, en gratis!

Klikje

Behold: 𝗱𝘂𝗻𝗸!𝟮𝟬𝟮𝟭, 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗹𝗶𝗻𝗲 𝗲𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻, taking place on 13-14-15 May 2021!
Amenra
Brutus
Briqueville
de portables
Celestial Wolves
We Stood Like Kings
Pothamus
Bruit ≤
Stories From The Lost
Bolt Ruin
Astodan
Glass Museum
N
Turpentine Valley
Rook
Flowers
Stratosphere
Endless Dive

All shows will be broadcasted for free though limitedly available.
 
Dunk! Festival zal online doorgaan dit jaar, en gratis!

Klikje

Behold: 𝗱𝘂𝗻𝗸!𝟮𝟬𝟮𝟭, 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗹𝗶𝗻𝗲 𝗲𝗱𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻, taking place on 13-14-15 May 2021!
Amenra
Brutus
Briqueville
de portables
Celestial Wolves
We Stood Like Kings
Pothamus
Bruit ≤
Stories From The Lost
Bolt Ruin
Astodan
Glass Museum
N
Turpentine Valley
Rook
Flowers
Stratosphere
Endless Dive

All shows will be broadcasted for free though limitedly available.

ik kwam het ook net posten :woohoo: :woohoo:
 
Behalve Amenra, Briqueville, Brutus en Bolt Ruin ken ik de bands hier niet. Welke zijn de moeite om eens te verkennen?
Turpentine Valley heb ik al van gehoord maar niet actief geluisterd.
 
Behalve Amenra, Briqueville, Brutus en Bolt Ruin ken ik de bands hier niet. Welke zijn de moeite om eens te verkennen?
Turpentine Valley heb ik al van gehoord maar niet actief geluisterd.
Celestial Wolves, We Stood Like Kings en Stories From The Lost zijn er die ik (in de beginjaren) al eens live zag en best wel goeie shows. Vooral We Stood Like Kings werkt live met heel mooie visuals.
 
En verder ook nog de portables: Belgisch. Ik heb ze een aantal jaren geleden op de Gentse Feesten gehoord en dat was ook echt een mooi optreden.
 
Squid hun debuut is uit. :crazy:

Geen idee wat ze daar in het water hebben gedaan, maar er zijn daar toch drie bands die serieus potten breken.
 
Squid hun debuut is uit. :crazy:

Geen idee wat ze daar in het water hebben gedaan, maar er zijn daar toch drie bands die serieus potten breken.

Net ook even opgezet. Had er nog nooit van gehoord (ik ben helemaal niet meer mee :p), maar het doet me ergens wat aan Minutemen denken: vrij droog, maar ook funky. Cool album tot dusver!

Edit: amai tis echt wel goe. Hup, meteen de LP besteld. :D
 
Laatst bewerkt:
Kmoet zeggen dat ik al een heel weekend weg ben van dat Squid album. Het is echt een verfrissing. Lang geleden dat een nieuwe band mij zo heeft gegrepen.

Ik heb me ook een beetje ingelezen in andere, gelinkte post punk bands. Fontaines DC vond ik ook al heel goed. Van Black Country New Road was ik op het eerste gehoor minder onder de indruk. Die geef ik later misschien wel nog een kans.

Verder nog recente aanraders? Die Black Midi hierboven aangehaald schijnt ook uit diezelfde scene te komen?
 
Black Midi moet je inderdaad ook in de gaten houden. Black Country vind ik geweldig, deze middag hun debuut nog eens beluisterd en dat knalt toch echt wel.
 
Iemand die tickets heeft voor in de Botanique? Die voor Black Country zijn al binnen en denk meteen ook Black Midi te doen. :unsure:
 
Tijdschema voor Dunk! staat ook online.

183927423_10157584368196887_944290878895470905_n.jpg


Toch eens zien om die laptop hier aan de versterker te koppelen. :unsure:
 
Iemand die tickets heeft voor in de Botanique? Die voor Black Country zijn al binnen en denk meteen ook Black Midi te doen. :unsure:
Ze zouden ze beter allemaal tesamen boeken. Mini-festivalletje. :unsure:

En dan kunnen ze direct Dry Cleaning bijboeken, blijkbaar ook eentje in het rijtje van recente Britse post-punk bands:


Zang is heel Sonic Youth-esque alvast!
 
Laatst bewerkt:
Ze zouden ze beter allemaal tesamen boeken. Mini-festivalletje. :unsure:

En dan kunnen ze direct Dry Cleaning bijboeken, blijkbaar ook eentje in het rijtje van recente Britse post-punk bands:


Zang is heel Sonic Youth-esque alvast!
Die heeft hier ook al veel opgelegen. Verrassend verslavend plaatje!
 
Het enige wat Dunk me tot nu toe laten beseffen heeft is dat ik fysieke live muziek mis en dat streams echt geen alternatief zijn :cry:

Briqueville wel goed bezig!
 
Terug
Bovenaan