Popquiz (Matthijs van Nieuwkerk)

Volgens mij winnen die 2 vrouwen van gisteren. Die blondine is echt absurd snel bij zowel de teksten als het herkennen van die nummers.
 
Volgens mij winnen die 2 vrouwen van gisteren. Die blondine is echt absurd snel bij zowel de teksten als het herkennen van die nummers.

Vergeten hoe die Sarah speelt misschien? Die blonde komt niet eens aan haar enkels... Vorige week heeft Ben een handvol antwoorden moeten geven, al de rest kwam gewoon van Sarah. Easypeasy. Dat terwijl die vrouwen het toch nog lastig hadden met de mannen, die niet eens sterk speelde
 
Ik had iets slecht verwacht maar het tegendeel is waar.
Van Nieuwkerk heeft een vlotte babbel en de rondes zijn goed gemaakt.
Zelf weet je natuurlijk ook wel nummers die je moet raden maar ik verbaas me elke week weer welke hoe bepaalde
nummers worden geraden na een halve seconde te horen.
Dan moet je toch absurd veel oefenen.
 
Ik had iets slecht verwacht maar het tegendeel is waar.
Van Nieuwkerk heeft een vlotte babbel en de rondes zijn goed gemaakt.
Zelf weet je natuurlijk ook wel nummers die je moet raden maar ik verbaas me elke week weer welke hoe bepaalde
nummers worden geraden na een halve seconde te horen.
Dan moet je toch absurd veel oefenen.
Dat is niet echt een kwestie van oefenen, maar eerder een passie.
Iemand die meedoet met die quiz is gewoon dagdagelijks met muziek bezig, een leven lang... en dan kan je inderdaad wel snel reageren...
 
Ik denk soms dat ik al te antiek ben omdat ik muziek uit de jaren 60 en 70 ook wel lust, en er redelijk wat van ken. Maar als ik dan zie hoe iemand van 27 een song uit de 70's na één noot herkent, amai. Elk decennium komt er een enorme massa aan muziek bij, dus je moet steeds meer en meer kennen. Een muziekquiz in de jaren 90 is niet te vergelijken met een quiz vandaag.
 
Ik denk soms dat ik al te antiek ben omdat ik muziek uit de jaren 60 en 70 ook wel lust, en er redelijk wat van ken. Maar als ik dan zie hoe iemand van 27 een song uit de 70's na één noot herkent, amai. Elk decennium komt er een enorme massa aan muziek bij, dus je moet steeds meer en meer kennen. Een muziekquiz in de jaren 90 is niet te vergelijken met een quiz vandaag.

Ze nemen dan ook wel de echte mainstream liedjes of de meeste populaire oldies.
Als ze willen kunnen ze obscure top 10 liedjes van de jaren 60 nemen en niemand gaat die ooit raden.
 
:wtf:

Blijkbaar is de finale morgenavond (woensdag) om 22u
Wat een ondankbaar tijdstip, zullen heel wat mensen de uitzending missen omdat ze denken dat het donderdag uitgezonden wordt
 
Jep, ik zag het ook. Waarschijnlijk voeren ze dan een mogelijk tweede seizoen af wegens tegenvallende kijkcijfers tijdens de finale 😟 Dit terwijl VTM nog vier andere zenders heeft. Ongelooflijk toch?
 
:wtf:

Blijkbaar is de finale morgenavond (woensdag) om 22u
Wat een ondankbaar tijdstip, zullen heel wat mensen de uitzending missen omdat ze denken dat het donderdag uitgezonden wordt
komt omdat de Rode Duivels donderdag een oefeninterland spelen
Wel beetje stom idd, maar voor mij maakt het niet uit. Ik kijk nooit live, maar via VTMGO
Kijk er wel naar uit moet ik zeggen
En ik supporter ook voor de Lokerse dames, vond die Sarah op't randje van irritant

Zou jammer zijn mochten ze het afvoeren, al was het maar voor Senne & Lokko
Ze maken er ook bijna geen reclame meer voor via social media
Kan me wel inbeelden dat het vrij duur was om te maken, zeker met Matthijs VN als presenator
 
komt omdat de Rode Duivels donderdag een oefeninterland spelen
Wel beetje stom idd, maar voor mij maakt het niet uit. Ik kijk nooit live, maar via VTMGO
Kijk er wel naar uit moet ik zeggen
En ik supporter ook voor de Lokerse dames, vond die Sarah op't randje van irritant

Zou jammer zijn mochten ze het afvoeren, al was het maar voor Senne & Lokko
Ze maken er ook bijna geen reclame meer voor via social media
Kan me wel inbeelden dat het vrij duur was om te maken, zeker met Matthijs VN als presenator
Heel raar dat dit soort programma dan te weinig kijkcijfers heeft, maar de zoveelste versie van NCIS of Huizenjagers of ... dan wel.
 
parels voor de zwijnen

Inderdaad, op de facebookpagina van VTM was de kritiek echt slecht van de gemiddelde Nields Destadsbader fan.

komt omdat de Rode Duivels donderdag een oefeninterland spelen
Wel beetje stom idd, maar voor mij maakt het niet uit. Ik kijk nooit live, maar via VTMGO
Kijk er wel naar uit moet ik zeggen
En ik supporter ook voor de Lokerse dames, vond die Sarah op't randje van irritant

Zou jammer zijn mochten ze het afvoeren, al was het maar voor Senne & Lokko
Ze maken er ook bijna geen reclame meer voor via social media
Kan me wel inbeelden dat het vrij duur was om te maken, zeker met Matthijs VN als presenator

Die zullen wel interesse gewekt hebben van andere zenders of productiehuizen zeker?
 
Wel zeer respectloos van VTM naar de deelnemers, de makers en de kijkers toe om de finale van dit programma op een woensdagavond om 22u te zetten, en het dan nog later te laten beginnen omdat dat inhoudsloos praatprogramma over de Rode Duivels uitliep...
 
Eerste keer dat ik het zie maar enorm leuk programma wel.

Ik ken wel wat van muziek maar die duo's... wtf 🤯

Altijd gedacht dat Mathijs van Nieuwkerk een arrogant ventje was maar hoe goed is die eigenlijk? Daar kunnen toch heel wat Vlaamse presentators van leren.
 
Mathijs van Nieuwkerk is nog altijd ne arrogante hollander die beter gebleven was waar hij was. 0/10!
Zijn DWDD shows in Nederland waren al een verschrikking en dit is zeker niet beter.
 
Mathijs van Nieuwkerk is nog altijd ne arrogante hollander die beter gebleven was waar hij was. 0/10!
Zijn DWDD shows in Nederland waren al een verschrikking en dit is zeker niet beter.
Welke bekende Vlaamse kop had jij dan daar willen zien die niet irritant/arrogant is ?
Ja het is een Nederlander maar hij is vlot genoeg om zoiets te leiden.
 
Terug
Bovenaan