Uitdaging POLL | Foto Challenge #3: Beweging

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    66
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jou favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

DE POLL

Stemmen kan tot tot 30 juni en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 1 juli start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS

Stemmen tot 30 juni
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS

"Foto Challenge Winner Of June" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.

 
En de winnaar is bekend! (maar toch nog even geheim, zodat jullie kunnen raden :unsure: ). Bedankt allemaal om mee te doen en om te stemmen. Was weer een leuke challenge met leuke beelden :)
 
Nondedju, ik ben lijstduwer geworden met nummerke 7. :p Nochtans was ik wel blij met mijn beeld, al had ik de "trage sluitertijd in een druk treinstation" wel graag ingezonden.
 
Oke, nu dan gefeliciteerd aan foto 1, je had ook mijn stem 😁
Deze maand is het moeilijker om te gokken welke foto van wie is. (als iedereen een portfolio had was het mss al iets herkenbaarder)
 
Verdiende winnaar nummer 1! Maar ook goed gedaan van al de rest! Ik ken het hier niet goed genoeg om te raden :p
 
Haha. Ik ben nummer 5. 😂

Denk dat de warrige achtergrond de schoonheid van de zeepbellen verprutst heeft.

Was nochtans een heel mooi moment in het echt. Random dude die bellen blies in Gent en een spelend kind dat er naar sprong. Echt een momentopname.
Was een heel tof beeld maar zoals ge zegt: een wat drukke achtergrond die wat te hard afleid imo.
 
Gefeliciteerd jos.deboomslang! Ik kende je stijl niet zo goed, maar bij deze heb je wel mijn interesse gewekt.

Mijn eigen foto (foto 6) was eentje die ik toevallig onlangs voor mijn fotografie cursus had genomen.
Bij het vernieuwde metro station Opera, in Antwerpen, heb je een mooi zicht naar de overkant waar passagiers staan te wachten. Hier kwam een interessante man zitten op een bankje om te wachten op zijn tram. Het was dus de bedoeling om hem als onderwerp te gebruiken terwijl er een tram voorbij kwam. Dit is dus vrij goed gelukt.
Opmerkingen voor mijn eigen waren dat de man zelf niet helemaal in focus is, maar meer de achtergrond en de tegeltjes. En de man was te weinig belicht. Uiteindelijk heb ik geen tijd gehad om dit in een goed nabewerkingsprogramma aan te passen.

Sony a6000
35mm lens op APS-C
f6.3
0.8s
ISO 100
op een statief

De foto is ook een crop van de volgende foto; daar vond ik het teveel lege ruimte hebben vanboven en beneden, plus de foto stond een heel klein beetje scheef.
Guido-M-Beweging.jpg




Ik was ook nog aan het twijfelen om de zwart-wit versie er van te nemen. Die heeft ook iets, maar wel minder futuristisch, wat blijkbaar veel mensen aantrok.
Beweging-3.jpg
 
Vind dat ook één van de knapste foto's van deze challenge.
Dat die man niet zo belicht is vind ik net wel mooi eraan, maakt het net dat mysterieuzer wel. Vind de kleuren foto wel stuk mooier dan zwart-wit!
 
Terug
Bovenaan