Maar nu moet je je zin eens lezen...
"Wanneer er een perceptie is bij users, moet je als modteam dat niet afdoen als enkel 'de perceptie klopt niet'." Nee, hè. Als die perceptie onterecht is, klopt ze niet, hè. We staan er duidelijk voor open en doen er duidelijk moeite voor. Anders bestond dit topic niet. Maar we zitten nog altijd aan terechte voorbeelden = 0.
En dan skip je naar het resultaat na pagina's feedback en voorbeelden = 0, dus tot nu toe alleen nog maar de conclusie dat het onterechte perceptie is, om te besluiten dat we in al die pagina's er nooit voor open hebben gestaan. Misschien hoort je conclusie te zijn dat die perceptie dan toch niet echt strookte met de werkelijkheid, blijkbaar? Stonden we er alleen maar ooit écht voor open als we ook daadwerkelijk modereerden op basis van politieke voorkeur en daar tastbare ingrepen voor te vinden zijn misschien? Want die zijn er niet. Maar we staan er zeker voor open.
Dat het vermoeiend zou zijn voor ons, dat is echt geen probleem. Zoals je zegt, staan we 100% ten dienste van de community, en zo veel mogelijk ten dienste van elk individu. Daarom steken we ook met plezier zo veel moeite in het uitleggen van de beslissingen. Omdat wij weten dat ze wel degelijk kloppen. Daarom antwoord ik ook nog op elke post, om alles zo veel mogelijk uit te leggen en alle misverstanden zo veel mogelijk uit de wereld te helpen. Ook al blijkt het soms verloren moeite, en wordt die inzet van alle moderatoren om toch maar elke vraag uit te leggen zelfs weggezet als er doof voor zijn, go figure.
En sorry, maar dan vind ik het jammer dat ik
@kay-gell wel een like zie geven op jouw post die zegt dat we het naast ons neerleggen, maar mijn duidelijke vragen over zijn zogenaamde voorbeelden blijven onbeantwoord. Daarin zie ik jammer genoeg een beetje hetzelfde: we staan er alleen maar voor open als we ook onterechte dingen aannemen alsof ze terecht zouden zijn. En dat gaat voor mij te ver.