Vijf jaar na schandaal Samusocial
Mijn excuses dat het int frans is, maar draai het eens door google translate als dat een probleem is, het is de moeite...
Een bloemlezing:
Vijf jaar na het grote schandaal is er nog steeds amper transparantie in de boekhouding. Het is een kluwen, een "bordel".
Pascale Peraïta die 33000 euro premie krijgt voor overuren (het is blijkbaar keihard werken bij de PS...)
1000 euro per dag betalen aan een consultant om de rol van directeur te vervullen.
De ene PS burgemeester moest vertrekken voor het Samusocial schandaal, en een andere van de PS nam over, en verloor amper stemmen.
Maar voor de PS niets aan de hand
Maw, in Brussel lopen nog veel El Kaouakibi's rond, en niemand maalt erom, zeker hun kiezers niet. En dat is wat "kiesvee" betekent: een massa kiezers die niet nadenkt. (en neen, niet wat jij er probeert in te lezen)
Jij opteerde in je vorige post om nog meer geld in die pampering te pompen? De PS politici en zeker de Brusselse El Kaouakibi's danken je voor je aanhoudende steun...
Ikzelf vind het een zeer slecht idee, en vind dat dat eerst eens helemaal moet opgekuist worden. En integendeel dat we voorwaarden moeten beginnen stellen alvorens de geldbuidel van de gemeenschap opengaat de komende jaren voor elk van die organisaties, zoals ten minste complete transparantie van de boekhouding.
En hier is de volgens u
verzonnen villa in Thailand. Ik dacht dat een Brussels politicus (ook PS dacht ik) ook iets met een Thaise villa had, maar dat vind ik niet meer. Maar ze bestaan zeker, die Thaise villa's van PS'ers gekocht met corruptiegeld.
Als je mijn posts als "blinde aanvallen" ziet, mag je ook eens in eigen boezem kijken. Andere mensen hun posts ten onrechte "complottheorien" of "verzonnen" noemen is evengoed geen grote blijk van respect.