Feedback Politiek & Actualiteit

De redeneerfout die je steeds blijft maken, is dat de threadtitel zou opleggen dat het om homohaat gaat. Het is ook niet omdat een of andere kwestie bijvoorbeeld in de racisme thread besproken wordt, dat het per definitie om racisme gaat (zou ook een rare ontologie zijn 😁) of dat die kwestie off-topic wordt van zodra er consensus is dat het niet om racisme gaat.
Ik heb de beverenmoord discussie inderdaad gestuurd naar een breder onderwerp. Maar de vraag of de moord om homohaat gaat of niet (en of er dus andere pistes zijn) past er nog altijd. De vermeende link tussen homoseksualiteit en pedofilie is trouwens een typische manifestatie van homonegativiteit, dus hier is het laatste woord nog lang niet over gezegd.
Mocht de discussie helemaal verschuiven naar vigilantisme, dan is dat misschien een reden om opnieuw af te splitsen. Of de beverenmoord topic opnieuw in ere te herstellen. Dat is allemaal geen probleem. Alhoewel ik zelf ook twijfelde of de herbestemming van die thread een goed idee was, pakt ze voorlopig niet slecht uit vind ik. Maar als het echt een andere kant uit gaat, dan passen we het wel weer aan.

Ik ben helemaal akkoord met uw visie. Maar ik denk dat bovenstaande connotatie niet echt een gevaar is op BG?
Die link is nooit gelegd tot iemand sprak dat hij iemand uit dichtbij 't onderzoek kende en dat was ook na 2 regels "afgerond".
De enige reden dat 't nu terugkomt is omdat ze lid zouden zijn van een bende die pedo's zou viseren.
 
Ik ben helemaal akkoord met uw visie. Maar ik denk dat bovenstaande connotatie niet echt een gevaar is op BG?
Die link is nooit gelegd tot iemand sprak dat hij iemand uit dichtbij 't onderzoek kende en dat was ook na 2 regels "afgerond".
De enige reden dat 't nu terugkomt is omdat ze lid zouden zijn van een bende die pedo's zou viseren.
Ik bedoelde gewoon dat die pedofiliejagers piste een anti homo component in de motivatie van de daders niet uitsluit. Niet dat dit speelt op BG, gelukkig maar.
 
Ik vraag mij af waarom de ene offtopic post verwijderd wordt terwijl de andere blijft staan.
 
Ik vraag mij af waarom de ene offtopic post verwijderd wordt terwijl de andere blijft staan.
Sommige zijn storend voor de discussie, sommige niet. Er kan al eens gelachen worden, maar voor echte offtopic zijn er andere threads en andere subfora. Inschatten welke is het werk van de moderatie.
 
Sommige zijn storend voor de discussie, sommige niet. Er kan al eens gelachen worden, maar voor echte offtopic zijn er andere threads en andere subfora. Inschatten welke is het werk van de moderatie.
Dus gewoon volgens goeddunken van de mods.
 
Dus gewoon volgens goeddunken van de mods.
Ja. Alleen, zo klinkt het alsof het zonder reden is en pure willekeur. Dat is het dan weer niet, zoals ik heb gezegd.
Dus volgens goeddunken van de mod, met de discussie en de context indachtig, en de pro's en cons afwegen. Al dan niet luidop in overleg. Zoals elke beslissing.

Edit: En even om duidelijk te stellen, het gaat hier over deleten zonder gevolgen. Geen warns, gewoon verwijderen.
 
Ja. Alleen, zo klinkt het alsof het zonder reden is en pure willekeur. Dat is het dan weer niet, zoals ik heb gezegd.
Dus volgens goeddunken van de mod, met de discussie en de context indachtig, en de pro's en cons afwegen. Al dan niet luidop in overleg. Zoals elke beslissing.

Edit: En even om duidelijk te stellen, het gaat hier over deleten zonder gevolgen. Geen warns, gewoon verwijderen.
Het zou er nog aan mankeren, dat je een warn krijgt terwijl andere off topic posts gewoon blijven staan. Je doet alsof we nog moeten van geluk spreken en dat de mods ons nog een gunst verlenen door er geen warn aan te verbinden.

Edit: doe er mee wat je wil, ik ben er in ieder geval klaar mee.
Deze quote typeert het volledig:
Reden: dit soort geroddel hoort niet thuis in het edele subforum Pol&actua
 
Het zou er nog aan mankeren, dat je een warn krijgt terwijl andere off topic posts gewoon blijven staan. Je doet alsof we nog moeten van geluk spreken en dat de mods ons nog een gunst verlenen door er geen warn aan te verbinden.

Edit: doe er mee wat je wil, ik ben er in ieder geval klaar mee.
Deze quote typeert het volledig:
Ik weet niet waar het over gaat. Een uit de context gerukte quote, 1 vraag, en ik lees geen feedback. Dus ik weet niet wat ik ermee moet doen? Sommige dingen worden verwijderd, andere niet.
 
Het zou er nog aan mankeren, dat je een warn krijgt terwijl andere off topic posts gewoon blijven staan. Je doet alsof we nog moeten van geluk spreken en dat de mods ons nog een gunst verlenen door er geen warn aan te verbinden.

Edit: doe er mee wat je wil, ik ben er in ieder geval klaar mee.
Deze quote typeert het volledig:
Niet iedereen apprecieert mijn kwinkslag blijkbaar.
Dat ging overigens over een gesprek over een bv en zijn liefdesleven oid, lijkt me duidelijk dat dat hier niet thuishoort toch?

Off-topic is een breed begrip...
 
Niet iedereen apprecieert mijn kwinkslag blijkbaar.
Dat ging overigens over een gesprek over een bv en zijn liefdesleven oid, lijkt me duidelijk dat dat hier niet thuishoort toch?

Off-topic is een breed begrip...
Ik dacht dat de thread over onze 3 johnies ook in actualiteit stond. Wilde het daarom eerst in die thread posten, maar vond die toen niet direct terug... daarom dat ik het destijds in de algemene subthread van het actualiteitforum had gepost.

En uiteindelijk paste die discussie over het liefdesleven in dat kader gerust daarin volgens mij.

Ik heb er gewoon geen drama van gemaakt toen die posts van mij verhuisd werden naar de showbizzthread. Al moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet echt begreep waarom dat dat daar niet zou mogen hebben gestaan. Maar /care (zat toch geen warn aan vast).
 
Dus het forumreglement klopt hier niet?

warnpuntenmaanden
Offtopic2pt2mnd
Natuurlijk wel. Ik duid mijn uitleg aan Nestorius over posts die werden verwijderd, omdat die uitleg opgaat voor waaraan geen warn hangt. Een gewone delete. Wat niet wil zeggen dat je daar nooit een warn voor kunt krijgen. Uiteraard.
 
Natuurlijk wel. Ik duid mijn uitleg aan Nestorius over posts die werden verwijderd, omdat die uitleg opgaat voor waaraan geen warn hangt. Een gewone delete. Wat niet wil zeggen dat je daar nooit een warn voor kunt krijgen. Uiteraard.
Dus bepaalde "offtopics" krijgen warns en andere "offtopics" dan weer geen warn?
 
Volgens mij krijg je die warn voor offtopic pas echt als je met je offtopic posts echt de thread gaat verzieken. Eens een onnozele meme posten in die thread van Jürgen is mss offtopic maar nu ook niet bepaald iets waar je infractions voor moet krijgen.
 
Volgens mij krijg je die warn voor offtopic pas echt als je met je offtopic posts echt de thread gaat verzieken. Eens een onnozele meme posten in die thread van Jürgen is mss offtopic maar nu ook niet bepaald iets waar je infractions voor moet krijgen.
Welja, ik volg nu ook niet meer goed wanneer hier het forumreglement wordt gevolgd en er effectief warns voor volgen. Op zich leek het mij duidelijk zoals het omschreven stond in het forumreglement, maar blijkbaar wordt daar nu toch van afgeweken.
 
Welja, ik volg nu ook niet meer goed wanneer hier het forumreglement wordt gevolgd en er effectief warns voor volgen. Op zich leek het mij duidelijk zoals het omschreven stond in het forumreglement, maar blijkbaar wordt daar nu toch van afgeweken.
Ja, soms zien we al iets door de vingers. Al dan niet met een pm om duidelijk te maken dat iets niet de bedoeling is. Lijkt me logisch.
 
Kan er niet eens een groot MVR topic aangemaakt worden zodat al de bagger over MVR uit de andere topics kan geweerd worden?
 
Van mij mag er gerust een "de politiek van Marc van Ranst" topic gemaakt worden of een "de politieke rol van de virologen" topic oid. Maar daar mag dan wel even wat effort ingestoken worden.
In het Conings topic mag het over Van Ranst gaan voor zover dat relevant is (zijn twitter gedrag in het algemeen bijvoorbeeld). Zaken die te ver leiden worden verwijderd of verplaatst.
 
Terug
Bovenaan