Renegadexxripxx
Well-known member
Dan moeten die nogal van katoen geven hoor... voor 1 uur van die dust bunnies kan ik de lokale poetshulp 16.67u laten kuisen. Of anders gezegd 2 maanden aan de rate van 4u elke 2 weken .Ik laat Dust Bunnies komen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moeten die nogal van katoen geven hoor... voor 1 uur van die dust bunnies kan ik de lokale poetshulp 16.67u laten kuisen. Of anders gezegd 2 maanden aan de rate van 4u elke 2 weken .Ik laat Dust Bunnies komen![]()
Klopt maar de poetshulpen die hier via dienstencheques over de vloer zijn geweest wou ik liever niet in lingerie zienDan moeten die nogal van katoen geven hoor... voor 1 uur van die dust bunnies kan ik de lokale poetshulp 16.67u laten kuisen. Of anders gezegd 2 maanden aan de rate van 4u elke 2 weken .

Wij hebben sinds vorige week een poetshulp. Situatie van ons huishouden is beide voltijds werken sinds vorige week ook, kindje van 8 maanden. Vriendin is sinds vorige week ook terug aan het werk na 9 maanden thuis te zijn geweest.Wij zijn van plan om, eenmaal de coronaproblematiek wat is gaan liggen, poetshulp te nemen. Met beiden een drukke fulltime job en twee peuters lijkt me elk gewonnen kwartier dat we niet zelf moeten kuisen een godsgeschenk. Voor mijn vrouw is dit wel iets waar ze haar serieus moet over zetten, zij voelt zichzelf 'gefaald' dat we poetshulp zouden nemen en gaat allicht ook nooit helemaal tevreden zijn over de kwaliteit van het poetsen. Ikzelf twijfel ook nog altijd wat, omdat ik het toch een invasie van mijn privacy vindt en ik nogal paranoïde ben.
Hoe zit dat bij jullie?

Is dat niet net een van de redenen om een huis te hebben?Niet te veel waardevolle spullen in huis laten liggen zou ik zeggen.

Ik zou mijn huissleutel nu eens nooit in zo'n bakje steken:Wij hebben sinds vorige week een poetshulp. Situatie van ons huishouden is beide voltijds werken sinds vorige week ook, kindje van 8 maanden. Vriendin is sinds vorige week ook terug aan het werk na 9 maanden thuis te zijn geweest.
Nu ben ik degene die het poetsen doet in huis en ik begrijp je vrouw wel. Dat vergt zeker in het begin een aanpassing en je zal het zelf altijd beter doen. Maar een deel kan je oplossen door gewoon goed te leggen wat je precies verwacht en zelf kuisproducten te voorzien.
Het privacydeel vind ik ook lastig. Momenteel werk ik thuis dus kan ik 'toezicht' houden, maar op een gegeven moment zal ik er inderdaad voor moeten zorgen dat de persoon toegang tot de woning heeft. Ik denk zo'n bakje tegen te gevel te hangen met een cijfercode waarin de sleutel zit zoals in vakantiewoningen. Niet te veel waardevolle spullen in huis laten liggen zou ik zeggen.
ps: vind i.p.v. vindt![]()

Simpel antwoord: neenEn poetsen die dan opmerkelijk beter dan een huishoudhulp met dienstencheques?