Poetshulp

Hebben jullie poetshulp?


  • Totaal aantal stemmers
    239
Onze vorige lapte ons dat ook. Herhaaldelijk negeren wat we vragen, dan wanneer we er niet waren eerst na 3.5u vertrekken (bon, kan het nog door de vingers zien voor een keer), de keer erna na 2.5u vertrekken.

Aangegeven aan Poetsbureau, contract laten stopzetten, Poetsbureau heeft zonder onze specifieke vraag op eigen initiatief een halve dag gecrediteerd en we hadden binnen de paar weken een nieuwe poetshulp.
Heb je een idee hoe poetsbureau de poetshulp zelf behandeld heeft? Zouden niet willen dat ze door ons haar job zou verliezen. Daarom dat ik eerder geneigd ben om van tussenpartij te switchen. Al kan ik mij voorstellen dat haar andere klanten ook wel zullen klagen..
 
Heb je een idee hoe poetsbureau de poetshulp zelf behandeld heeft? Zouden niet willen dat ze door ons haar job zou verliezen. Daarom dat ik eerder geneigd ben om van tussenpartij te switchen. Al kan ik mij voorstellen dat haar andere klanten ook wel zullen klagen..

Ik denk dat ze haar job kwijt is, en al is dat op persoonlijk niveau natuurlijk jammer en hard, als klant kan ik daar geen verantwoordelijkheid voor nemen. Wij nemen een poetshulp om ontzorgd te worden, maar vooral mijn vrouw zat de avond ervoor vooral met stress omdat ze al schrik had voor hoe het nu weer zou verlopen. Ik heb gewoon een nuchtere en feitelijke mail gestuurd met de vraag om te stoppen met haar en de redenen waarom. Ze gaven aan dat ze al soortgelijke klachten hadden gekregen en dat ze zelf zouden reflecteren of ze haar contract nog zouden verlengen.

Ik weet het dus niet met zekerheid maar ik vermoed dat ze niet door zijn gegaan met haar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan