Poetshulp

Hebben jullie poetshulp?


  • Totaal aantal stemmers
    237
Poetsbureau idd.

Nieuwe hulp begint volgende week. :)

Na dik anderhalve maand: eindelijk weer een deftige poetshulp :)
Doet het goed, neemt haar tijd om het grondig te doen, is daardoor niet de snelste maar dat is ook wat we willen: dat het goed gedaan is en dan hoeft zeker niet alles van het lijstje gedaan te zijn.

Hopelijk kan deze nu lang blijven.
 
Hier ondertussen een jaar onze poetshulp. Elke week 4u, al is dat de ene keer eerder 3.5 en soms 4.5. Zo poets zeer deftig, communiceert altijd duidelijk, kan goed overweg met de dochter, ... Ook nooit een probleem als we eens vragen om een uurtje later te beginnen ofzo.
Enorm tevreden van, en ik hoop dat ze nog lang blijft. Maar ze is van opleiding kapster, is nu Nederlands aan het leren en eens ze dat kan wil ze gewoon als kapster werken.
 
Ik ben aan het overwegen om poetshulp in te schakelen aangezien ik zelf liever lui dan moe ben en te perfectionistisch. Mijn mama kwam normaal eenmaal per maand is grondig kuisen, maar da's nu ook al maanden geleden sinds ik geen zin heb in gezaag :unsure:

'k Vraag mij gewoon af of dit ook voor appartementen gedaan wordt? 4u lijkt zo te veel voor een 100 vierkante meter.

Je moet niet elke week grote kuis houden eh. Als je dagelijks of om de twee dagen is snel met de stofzuiger rondgaat (protip: koop zo'n draadloze stofzuiger of zo'n robotstofzuiger) en dan om de week is met een vodje de meubels afgaat, is je kot wrs al continu properder dan bij een meerderheid van de mensen.
En dan om de paar weken ofzo is grondig rondgaan met een dweil.

Zeker als je je schoenen niet aanhoudt binnenshuis (eww), geen huisdieren hebt die 3 pruiken per week verliezen en geen 2 miljoen beeldjes en postuurtjes hebt staan is een appartement sowieso heel low maintenance.
 
Je moet niet elke week grote kuis houden eh. Als je dagelijks of om de twee dagen is snel met de stofzuiger rondgaat (protip: koop zo'n draadloze stofzuiger of zo'n robotstofzuiger) en dan om de week is met een vodje de meubels afgaat, is je kot wrs al continu properder dan bij een meerderheid van de mensen.
En dan om de paar weken ofzo is grondig rondgaan met een dweil.

Zeker als je je schoenen niet aanhoudt binnenshuis (eww), geen huisdieren hebt die 3 pruiken per week verliezen en geen 2 miljoen beeldjes en postuurtjes hebt staan is een appartement sowieso heel low maintenance.
Yes zo ging het er vroeger ook aan toe, op mijn appartement als vrijgezel
... en dan komen er kinderen en vraagt ge u af hoe in fucks naam het alweer vuil kan zijn terwijl ge 4u geleden godverdomme gedweild hebt :angry:.
 
Yes zo ging het er vroeger ook aan toe, op mijn appartement als vrijgezel
... en dan komen er kinderen en vraagt ge u af hoe in fucks naam het alweer vuil kan zijn terwijl ge 4u geleden godverdomme gedweild hebt :angry:.
Bij het minste dat die eten ligt uw kot vol kruimels.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Als je dagelijks of om de twee dagen is snel met de stofzuiger rondgaat (protip: koop zo'n draadloze stofzuiger of zo'n robotstofzuiger) en dan om de week is met een vodje de meubels afgaat, is je kot wrs al continu properder dan bij een meerderheid van de mensen.
En dan om de paar weken ofzo is grondig rondgaan met een dweil.
Dagelijks met de stofzuiger rondgaan, elke week de meubels afstoffen en dan om de paar weken dweilen?
Goed zot, net daarom nemen we een poetsvrouw hé :)

Met de vrijgekomen tijd kunnen we dan talrijke BG posts schrijven (y)
 
Met kinderen is het hier altijd instant terug vuil. Dus opruimen & borstelen als je duidelijk in de kruimels/zand/vieze dingen aan het stappen bent moet elke dag.

Maar de kuisvrouw zorgt ervoor dat ik nooit zelf het toilet moet kuisen of de kamers dweilen. Dingen die je niet echt direct merkt maar dat zich na een tijdje wel opstapelt.
 
Terug
Bovenaan