Plug-in thuisbatterijen

Niet doen, want dan zakt da in de grond, altijd maar dieper en dieper en dieper en weet ge waar ge dan uitkomt?

In china!!

Was er uiteraard mee aant lachen, maar vrees wel dat het wat geld gaat kosten als je deze naar het containerpark moet brengen. Ergens anders kan je dat niet inleveren volgens mij. Zorgen voor later zeker... Mss krijgen we er tegen dan geld voor :p.

Was er uiteraard mee aant lachen, maar vrees wel dat het wat geld gaat kosten als je deze naar het containerpark moet brengen. Ergens anders kan je dat niet inleveren volgens mij. Zorgen voor later zeker... Mss krijgen we er tegen dan geld voor :p.
Zou me straf lijken dat het betalend zal zijn. Daarvoor dient de BEBAT bijdrage bij aankoop. Als ik bij inleveren moet betalen, lever ik de afzonderlijke cellen wel gespreid in (sowieso gratis) en de elektronica is dan klein elektro, wat ook gratis in te leveren is hier.

Zou me straf lijken dat het betalend zal zijn. Daarvoor dient de BEBAT bijdrage bij aankoop. Als ik bij inleveren moet betalen, lever ik de afzonderlijke cellen wel gespreid in (sowieso gratis) en de elektronica is dan klein elektro, wat ook gratis in te leveren is hier.

Het batterijpack is in hars gegoten, veel succes...
Volgens mij telt Bebat niet voor een plug-in batterij van die grootte, maar ik kan mis zijn natuurlijk.

Het batterijpack is in hars gegoten, veel succes...
Volgens mij telt Bebat niet voor een plug-in batterij van die grootte, maar ik kan mis zijn natuurlijk.
Er wordt 167,62 euro Bebat aangerekend bij aankoop van een Marstek batterij, dus inleveren zou gratis moeten zijn imo.

Niet als je in NL hebt gekocht zoals velen.
Klopt, maar dat geldt ook voor andere zaken die je in het buitenland koopt en wie gaat dat checken op het containerpark? Ik heb ze nog nooit weten checken of ik wel recupel op elektronica betaald heb, ecobijdrage bij banden of bebat bij batterijen. Ik denk zelfs dat als je vrijwillig aangeeft dat je geen bebat bijdrage betaald hebt, dat ze niet weten wat ze moeten doen en de batterij alsnog gewoon aannemen.

Om vanaf de digitale meter de P1 poort af te splitsen voor de HW dongle en de Marstek ct003, moet je een actieve splitter hebben, of is een passieve nog haalbaar? Iemand ervaring?

Bedankt voor je feedback maar is dat uit ondervinding dat een passieve splitter zeker niet werkt?
Ik heb maar 1 batterij dus geen splitter nodig. Ik volg wel al een jaar mee op Tweakers en de enige 100% werkende oplossing is de HomeWizard splitter.

Hier ook 2 keer de Venus 3 besteld icm splitter van HW. 1 van de dagen komen ze aan. Misschien dat ik voorlopig maar 1 aanhang met het kwakkel weer, geen zin dat ze ook telkens vanzelf opladen.

Terug
Bovenaan