Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kwam ik ook op uit. Dacht hier een splitter te halen en dan die ct003 van Marstek erbij te steken.Ik las dat de P1 dongle van Homewizard maar 1 marstek kan aansturen en dat de tweede en derde batterij er niet op reageren. Klopt dat?
Alles klopt, behalve dat je een Shelly Pro 3EM nodig hebt voor 3 batterijen. Je kan ook de Marstek CT003 gebruiken. Dat is een P1 meter van Marstek die je gewoon in jouw digitale meter kunt stoppen. Dan heb je de shelly niet nodig.Ik heb een Marstek-batterij besteld en thuis gebruik ik een HomeWizard P1-meter. Ik heb een driefasenaansluiting.
Zoals ik het begrijp, kan ik, zolang ik bij één batterij blijf, gewoon de P1-meter van HomeWizard blijven gebruiken. Ik wil van de gelegenheid gebruikmaken om een extra zekering in mijn zekeringkast te plaatsen waarop ik de batterij zal aansluiten.
Als ik later meerdere batterijen wil aansluiten, verdeeld over de verschillende fases, heb ik een Shelly Pro 3EM nodig en is het waarschijnlijk ook het beste om drie aparte zekeringen te laten installeren.
Klopt dit ongeveer?
Klopt idd wat je zegt. de aparte zekeringen dus op verschillende fases zetten ook.Ik heb een Marstek-batterij besteld en thuis gebruik ik een HomeWizard P1-meter. Ik heb een driefasenaansluiting.
Zoals ik het begrijp, kan ik, zolang ik bij één batterij blijf, gewoon de P1-meter van HomeWizard blijven gebruiken. Ik wil van de gelegenheid gebruikmaken om een extra zekering in mijn zekeringkast te plaatsen waarop ik de batterij zal aansluiten.
Als ik later meerdere batterijen wil aansluiten, verdeeld over de verschillende fases, heb ik een Shelly Pro 3EM nodig en is het waarschijnlijk ook het beste om drie aparte zekeringen te laten installeren.
Klopt dit ongeveer?
Ik heb de Marstek CT003 gevonden bij marstek.nl maar de splitter verkopen ze daar niet? Is dit hetzelfde: https://www.amazon.com.be/-/nl/SilverStone-SST-CPF01-splitterkabel-PWM-ventilatoren-kabelmof/dp/B01MEG7PUA/ref=sr_1_1?crid=19GQ8WL7ABOFV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.KnI2-cArzi4MjNzsY5Rau3bL-NlJsOPNa3FN81OQ3TC-aXH5gTA5m9XYA5gg2DYyC2ExI8hznWY4F8gOjSmXzNwV2Sd3Z6k4tQQy_TC0tdWfuNgYH-JpkZ1m3VhVL2sqtdGT3DN3e8u0LqcaIjabrv7MljcQxxLCgM9na44fzQ3LSUEcoXup7Xo04x26847zVxIHI5pGKjBKgeIHU-CBKQXJNfN7K2eEjjaiTyndDQ_fPCRek8Jx5aeyhx5Zc52EMkyk3YI7x4gI1uE_dIMWBRJpZpUDic92b8LR8pfspdA.gDrE1-Q_aiVXIvvSxHE9WLalCWjKvTYNlG0hUZauMAc&dib_tag=se&keywords=p1+splitter&qid=1767866883&sprefix=p1+splitter,aps,109&sr=8-1&th=1
Dat is een splitter voor computer fans... Daar ben je niks mee.Ik heb de Marstek CT003 gevonden bij marstek.nl maar de splitter verkopen ze daar niet? Is dit hetzelfde: https://www.amazon.com.be/-/nl/SilverStone-SST-CPF01-splitterkabel-PWM-ventilatoren-kabelmof/dp/B01MEG7PUA/ref=sr_1_1?crid=19GQ8WL7ABOFV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.KnI2-cArzi4MjNzsY5Rau3bL-NlJsOPNa3FN81OQ3TC-aXH5gTA5m9XYA5gg2DYyC2ExI8hznWY4F8gOjSmXzNwV2Sd3Z6k4tQQy_TC0tdWfuNgYH-JpkZ1m3VhVL2sqtdGT3DN3e8u0LqcaIjabrv7MljcQxxLCgM9na44fzQ3LSUEcoXup7Xo04x26847zVxIHI5pGKjBKgeIHU-CBKQXJNfN7K2eEjjaiTyndDQ_fPCRek8Jx5aeyhx5Zc52EMkyk3YI7x4gI1uE_dIMWBRJpZpUDic92b8LR8pfspdA.gDrE1-Q_aiVXIvvSxHE9WLalCWjKvTYNlG0hUZauMAc&dib_tag=se&keywords=p1+splitter&qid=1767866883&sprefix=p1+splitter,aps,109&sr=8-1&th=1
Die kan je ook integreren in HA zie ik precies.Als je meerdere batterijen wil gebruiken, dan moet je idd de eigen P1 meter van Marstek gebruiken.
Gebruik je de Homewizard app niet dan is deze overbodigIk heb alleen een HomeWizard P1-meter. Als ik de Marstek CT003 aanschaf, wordt de HomeWizard dan overbodig?
Die kan je ook integreren in HA zie ik precies.
Ik ben al een hele tijd aan het denken om een Marstek aan te schaffen (of 2), indien 2 zal het dus zo moeten.
De prijzen worden in ieder geval interessanter.
Voor de batterij sturing is die volledig overbodig.Ik heb alleen een HomeWizard P1-meter. Als ik de Marstek CT003 aanschaf, wordt de HomeWizard dan overbodig?
Duravolt/Duramotion een aantal gekocht, snel en correcte afhandeling. Service sturen ze wel gewoon door naar de officiële support.Waar hebben jullie jullie Marstek gekocht? Welke shops zijn te vertrouwen?
Trouwens: aan iedereen die twijfelt aan Marstek omdat het uit big bad Chyna komt: weet dat je met je aankoop ook bijdraagt aan de Europese grondstoffenvoorraad. Je batterij zal binnen dit en 15 jaar binnen EU gerecycleerd moeten worden en de grondstoffen verplicht worden bijgedragen aan onze strategische voorraden. Dat maakt de pil iets minder bitter om te slikken.