Nog geen extra kost. Zal sowieso wel komenEn waarom zou Fluvius dat niet mogen weten? Er is daar toch geen extra kost aan verbonden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog geen extra kost. Zal sowieso wel komenEn waarom zou Fluvius dat niet mogen weten? Er is daar toch geen extra kost aan verbonden?
Op het containerpark bij de elektrische apparaten zetten en niemand die er naar om kijkt of er bebat op betaald is of niet.Hoe zit het met de BEBAT bijdrage als je bij zo'n NL shops koopt?
Het is al 5x eerder vermeld.
Nee mijn comment is al 5x gecorrigeerd… het is intussen al duidelijk.Wat is er 5x vermeld? Gaat fluvius iets aanrekenen voor het aanmelden van een plugin? bron?
Nee mijn comment is al 5x gecorrigeerd… het is intussen al duidelijk.
Ik heb die even door google gehaald en lijkt gewoon legit.na maanden die batterijen te bekijken steeds maar uitgesteld om te kopen, zie ik die prijzen opeens omhoog gaan.
Multi solar te vertrouwen? Enige dat mij wat tegenhoudt dat wanneer er "iets" aan die batterij is, je natuurlijk wel met gedoe zit voor die garantie.
Geen deftige aanbiedingen op de Belgische markt te vinden? Mag voor mij dan gerust 50 euro duurder zijn.
Ik heb die even door google gehaald en lijkt gewoon legit.
Dus ben ervoor gegaan.
Garantie kan je waarschijnlijk ook wel bij de fabrikant regelen lijkt me.
Maar dan nog als 't met die firma moet, dan moet 't maar he. Kost je dan max de verzending.

Idd een HW plug (eentje die tot 3600W kan). Was een nieuwe, dus zal het wel aanzien zeker.
Hier ook eentje die tot 3600W moet kunnen gaan. Realiseer me net dat het wsch in garantie is, dus net mail gestuurd voor een nieuwe![]()

AFAIK wordt de originele garantie niet verlengd als ge een vervangend product toegestuurd krijgt. Met andere woorden, over 12 maanden hebt ge geen garantie meer en gaat ge dus effectief een nieuwe plug moeten kopenWeeelll... Online formuliertje ingevuld met *mopper mopper MIJN STEKKER WERKT NIET MEER". Morgen komt de nieuwe al toe met de post...
Iets zegt me dan dat ze weten dat er veel crappy stekkers zijn die snel kapot gaan als ze zo snel en zonder enige vragen nieuwe opsturen....
Anyway, mijn probleem lijkt voor 12 maanden opgelost. Als die stekker alle 12mnd kapot gaat, kan ik dit spelletje forever blijven herhalen![]()
Is mijn ervaring int algemeen met garantie. Vorige week nog zo een ronddraaiend zeteltje van Zara Home dat de kinderen om zeep geholpen hebben.Weeelll... Online formuliertje ingevuld met *mopper mopper MIJN STEKKER WERKT NIET MEER". Morgen komt de nieuwe al toe met de post...
Iets zegt me dan dat ze weten dat er veel crappy stekkers zijn die snel kapot gaan als ze zo snel en zonder enige vragen nieuwe opsturen....
Anyway, mijn probleem lijkt voor 12 maanden opgelost. Als die stekker alle 12mnd kapot gaat, kan ik dit spelletje forever blijven herhalen![]()
Ik zou die plug ergens voor gebruiken want wellicht dezelfde shit over 12 maand en dan is uw garantie afgelopen.Weeelll... Online formuliertje ingevuld met *mopper mopper MIJN STEKKER WERKT NIET MEER". Morgen komt de nieuwe al toe met de post...
Hier 2 V3´s aangestuurd via ct003, p1 meter lukt niet, beide aan 2500 watt ontladen. Werkt tot nu toe perfect.Wat zijn jullie ervaringen met twee of meer Marstek batterijen?
Momenteel heb ik de Marstek Venus E 2.0 5kWh al zo'n 8 maand en zeer tevreden van.
Nu wil ik nog een tweede (de V3?) en die op een andere kring aansluiten. Momenteel gebruik ik de P1 meter van Homewizard voor de sturing.
Terugverdientijd zal voor deze veel langer/onbestaande zijn maar voegt wel wat extra comfort toe.
Belangrijkste is dat ze goed samenwerken en dat de ene batterij de andere niet gaat ontladen.
1 kring is dedicated voor de Marstek batterij die ik al heb (2500 watt).
Maar zou het in dit geval mogelijk zijn om aan 3300 (2500+800) watt te laden/ontladen als de tweede batterij op een andere kring zit?
Ik zou die plug ergens voor gebruiken want wellicht dezelfde shit over 12 maand en dan is uw garantie afgelopen.
Steek een modbus module als ge de stats wilt.
Vannacht om iets voor 2 besteld en net afgeleverd. (Ik gok dat ik kort bij de afleverroute van vandaag zat want volgens de site is er een 2 tot 5 dagen levertermijn).na maanden die batterijen te bekijken steeds maar uitgesteld om te kopen, zie ik die prijzen opeens omhoog gaan.
Multi solar te vertrouwen? Enige dat mij wat tegenhoudt dat wanneer er "iets" aan die batterij is, je natuurlijk wel met gedoe zit voor die garantie.
Geen deftige aanbiedingen op de Belgische markt te vinden? Mag voor mij dan gerust 50 euro duurder zijn.
Het papier om te registreren voor de 10 jaar garantie zit er toch ook bij. Straks eens goed bekijken.Je kan in de app de garantie van Marstek activeren. Dacht dat je daarvoor wel de factuur moest opladen, het moet volgens mij een officiele verdeler zijn voo je 10 jaar garantie via Marstek.
Ik kom in de kelder waardoor de batterij met men BT connecteert en hij begint gewoon instant te laden. Vreemde software hoor.Alle gvd er staat weer ene idle op 17% en de andere staat op 80% en is aant opladen aan 2500w, nog 1150w overschot van de PV aan het injecteren.
Ben niet thuis dus kan niet gaan resetten. Dat blijft toch wel een merde dat die Marsteks geen set and forget zijn![]()
Kan perfect, maar je gaat de CT003 of CT002 moeten gebruiken.Wat zijn jullie ervaringen met twee of meer Marstek batterijen?
Momenteel heb ik de Marstek Venus E 2.0 5kWh al zo'n 8 maand en zeer tevreden van.
Nu wil ik nog een tweede (de V3?) en die op een andere kring aansluiten. Momenteel gebruik ik de P1 meter van Homewizard voor de sturing.
Terugverdientijd zal voor deze veel langer/onbestaande zijn maar voegt wel wat extra comfort toe.
Belangrijkste is dat ze goed samenwerken en dat de ene batterij de andere niet gaat ontladen.
1 kring is dedicated voor de Marstek batterij die ik al heb (2500 watt).
Maar zou het in dit geval mogelijk zijn om aan 3300 (2500+800) watt te laden/ontladen als de tweede batterij op een andere kring zit?
Maar ondertussen ken je toch uw correctie factor?Maar de interne stats van de Marstek zijn niet correct !