Overwatch 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Overwatch 2

Iemand idee hoe je in de beta geraakt?
Je kon u inschrijven voor de beta en dan hopen op een code

of

Watchpoint-pack kopen, kost €39,99
  • Guaranteed access to the Overwatch 2 PvP crossplay beta (begins June 28, 2022)
  • Overwatch Legendary Edition – including 5 legendary and 5 epic skins for the game
Then, when Overwatch 2 launches, you will also get the following bonuses within the sequel:
  • Season 1 Premium battle pass
  • Two Overwatch 2 legendary hero skins – Space Raider (Soldier 76 and Cassidy)
  • 2000 Overwatch 2 Virtual currency
  • Overwatch 2 player icon


 
Minder stuns en shields doen de game echt wel deugd. Alleen de rol van supports komt wel onder druk te staan vind ik. Een off tank minder zorgt ervoor dat supports meer voor zichzelf moeten zorgen, maar ze kunnen dat helaas niet allemaal. Neem daar dan nog eens bij dat er nu veel meer anti heals in de game zijn. (Ana nade heeft vrijspel door het vaak ontbreken van shields, en ook Junker Queen kan anti-heal effecten toepassen) Sommige supports staan op die momenten echt wel met hun handen in hun broek wat rond te draaien.

Maar al bij al vind ik het wel een verademing tov OW1. Alleen doodzonde dat ze tot OW2 met deze changes gewacht hebben. Ze hadden hun game gewoon standvastig moeten blijven updaten ipv alles op Overwatch League en PVE content te zetten, en dan hadden we hier al lang geweest.
 
Q. How do I get access to the Overwatch 2 Beta?
A. The new opt-in web form is now available on PlayOverwatch.com/beta is slated to stay open until June 28 unless we hit our projected maximum server capacity earlier. We’ll select a small group of players when the beta goes live on June 28 at 11:00 AM PDT and will steadily add more players over time as we ramp up capacity, with the first waves of larger access grants planned to begin on July 5.

Our goal is to provide access to ALL players that opt-in to the beta by no later than July 14.

--

Maar je moest je dus inschrijven voor 28 juni.
 
Gisteren paar matchkes gespeeld en ik vind het maar vrij lauw eigenlijk.
Moira is echt totally ruined, graphics zijn precies een stap achteruit, weinig tactics.
Voelt echt zo'n spawn - shoot - die - respawn - shoot - die game aan nu.
Iedereen loopt maar een beetje overal en doet maar.

Kan natuurlijk ook aan mijn teammates liggen maar heb echt die OW-vibe niet meer.
Ik mis ook capture mode :(
 
Forumkonijn heeft Overwatch 2 bijgewerkt met een nieuwe update:

Preview


Lees meer over deze update...
 
Gisteren proberen spelen, maar kreeg heel de tijd een login timeout.

Jammer, maar ben wel benieuwd. Intussen toch al bijna een jaar of 2 dat ik gespeeld heb.
 
Launchday van 20.00 tot 23.00 geprobeerd, zonder succes.
Gisteren toch 4 games kunnen spelen, 2 games, gekicked, 2 games, gekicked, dat tussen 20.00-0.00.
Maar in bed gekropen dan.
Ik heb wel al mijn characters + Kiriko omdat ik OW1 had, maar Watchpoint Pack is er nog niet doorgekomen.
Hopelijk straks beter!
 
de launch is wederom een grote ramp...

Gisteren toch redelijk veel kunnen spelen en vind het toch wel weer goed en leuk. Sommige potjes zijn wat minder door teammates die denken dat het objective een bijzaak is...
Maar als je hopeloos aan het verliezen bent en dan in overtime een comeback maakt en kunt winnen, blijft zalig.
 
Jaa ddos aanval is het waar of niet. Maar kan je helaas weinig aan doen. Enige reden waarom ze dat gedaan hebben?
 
Gisterenavond eigenlijk vrij stabiel kunnen spelen tussen 20u en 23u geen disconnects gehad. Nadien begon de miserie :D
Eerste bevindingen zijn eigenlijk heel positief.

- 5v5 is een enorme verbetering, spel is veel dynamischer zo ipv te schuilen achter de tanks.
- 1 tank is een verademing, minder shields, minder fight winning ults en meer vrijheid om een character te kiezen als tank. Vroeger betekende als tank queuen automatisch Rein spelen, omdat de andere tank sowieso offtank speelde.
- Stunlock bullshit en CC is bijna volledig verbannen uit het spel :woohoo:
- Battlepass grinden is fun. Geeft veel meer voldoening dan lootboxes met random trash loot.
- Grafische overhaul ziet er echt gelikt uit. Ook de nieuwe sound geeft een toffer gevoel bij het schieten, het heeft allemaal wat meer impact.
- Kiriko is echt dikke fun om te spelen, als dit het niveau is van de nieuwe characters die er gaan aankomen, dus meer hybride met toffe mechanics, gaat het nog smullen worden
- Geen 2CP maps meer!!!! Die push mode is soms wel wat onoverzichtelijk. Ik heb vaak niet door dat we aan het winnen zijn. We verliezen precies alle teamfights (gevoelsmatig), maar hebben dan één goeie push gehad waardoor we toch het verst zijn geraakt. Maar het is sowieso leuker als 2CP
- Changes aan ranked zijn veel beter. Ik wil niet na elke loss geconfronteerd worden met mijn rating die naar beneden gaat. Zorgt alleen maar voor stress in de volgende match die je dan echt niet wil verliezen want demotion loert om de hoek. Rank aanpassing na 7 wins of 20 losses voelt veel minder afstraffend aan.

Ik heb echt terug zin om het spel te spelen, dat is zeer lang geleden. Nu is het enkel nog te zien of ze hun belofte kunnen houden qua nieuwe content aanbieden, en dat de server issues eindelijk gefixt geraken.

Nieuwe characters in de battlepass steken vind ik wel maar bedenkelijk. Stel dat ik nu een paar maand niet kan spelen, en ik mis daardoor een essentieel character, dan ben ik dus gekloot. Tenzij ze nog andere manieren gaan aanbieden om die te unlocken. (Zal in't beste geval via een soort DLC pass zijn zoals denk in Rainbow Six Siege?)
 
Nieuwe characters in de battlepass steken vind ik wel maar bedenkelijk. Stel dat ik nu een paar maand niet kan spelen, en ik mis daardoor een essentieel character, dan ben ik dus gekloot. Tenzij ze nog andere manieren gaan aanbieden om die te unlocken. (Zal in't beste geval via een soort DLC pass zijn zoals denk in Rainbow Six Siege?)
Yep, je kan ze dan later unlocken volgens de uitleg op de Overwatch site:
“There will be ways to earn heroes introduced in earlier seasons in future seasons, so everyone will have the opportunity to earn these heroes by playing: this applies to players who start playing in future seasons, and to players who didn’t level previous Battle Passes enough to unlock the hero. You will be able to earn heroes from past seasons through special new challenges, or you can directly acquire them in the shop with Overwatch Coins.”
 
Hier eerst ook queue van 600, 20 minuten wachten, battlenet moeten linken, dan terug de queue in met 900 voor mij… Heb het ook afgezet, complete klucht…
 
Ik heb echt al geluk gehad denk ik :D gisteren ook weer een hele avond stabiel kunnen spelen. Maar in de enemy team wel vaak een disconnecter. Free rating baby :cool:
 
Terug
Bovenaan