Overwatch 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Overwatch 2

Heb tot nu toe nog nooit connectie issues gehad. Veel chance precies als ik het zo hoor. Ik heb jaren geleden heel intens gespeeld en was toen diamond rank. Ben nu mijn skills terug wat aan het opboenen in open play want ik ben redelijk roestig.
 
Heb de originele overwatch een 30 tal uur gespeeld, en nu ook even getest, maar ik heb het gevoel dat ik gewoon hetzelfde spel speel? :p lijkt mij eerder gewoon een update te zijn dan eigenlijk een nieuw spel :)
 
Beetje gespeeld vandaag, blijft wel een leuk spel. Paar changes aan heroes die ik wel goed vind. Ik weet niet of ik de switch naar 5 spelers met maar 1 tank zo'n verbetering vind. Blijf het sowieso nog altijd jammer vinden dat ze die rollen gelocked hebben, voor mij was dat toch het unieke aan Overwatch.
 
Gisteren eindelijk deftig kunnen spelen. Buiten dan dat wanneer je een Xbox-achievement haalt, je disconnect...
3 keer tijdens Comp 🥲
 
Beetje gespeeld vandaag, blijft wel een leuk spel. Paar changes aan heroes die ik wel goed vind. Ik weet niet of ik de switch naar 5 spelers met maar 1 tank zo'n verbetering vind. Blijf het sowieso nog altijd jammer vinden dat ze die rollen gelocked hebben, voor mij was dat toch het unieke aan Overwatch.
Je kan toch open queue spelen?

Gisteren wat gespeeld en vind het zelf wel oké maar voelt niet als Overwatch aan. Veel teams doen maar wat, waardoor je gewoon giga brawls hebt elke keer waar tactics geen hol boeien. Die tank die weg is geeft daar gewoon een vrijgeleide voor, tenzij er een Rein meespeelt.

Ik mis ook Assault, die mode met die Robot vind ik maar niks.
 
Je kan toch open queue spelen?
Vind ik niet hetzelfde.

Gisteren wat gespeeld en vind het zelf wel oké maar voelt niet als Overwatch aan. Veel teams doen maar wat, waardoor je gewoon giga brawls hebt elke keer waar tactics geen hol boeien. Die tank die weg is geeft daar gewoon een vrijgeleide voor, tenzij er een Rein meespeelt.
Het voelt voor mij wel nog altijd als Overwatch aan, maar het is inderdaad vaak zoals je zegt. Nu ja, niet dat in Overwatch 1 in quick play er zo veel tactics waren hé.
 
Vind ik niet hetzelfde.

Het voelt voor mij wel nog altijd als Overwatch aan, maar het is inderdaad vaak zoals je zegt. Nu ja, niet dat in Overwatch 1 in quick play er zo veel tactics waren hé.
Hoe is het anders? Je wil dan van rol kunnen wisselen maar in de 1-2-2 formatie blijven spelen ofzo?

Quickplay speel ik echt nooit, da's een kindertuin. Comp of niks :D
 
Tactics hangt ook heel hard af van uw team en ranking. In lagere rankings willen mensen meestal gewoon moshpitten precies. Respawn, 1 v enemy team, dood, respawn, etc
 
Yup.

Heb wel schrik dat mijn rank laag gaat zijn. Heb geen goesting om weer van gold te moeten klimmen
Bereid u maar voor :p ik was diamond en na mijn placements nu bronze 2. Op de subreddit lees ik ook overal over mensen die top 500, masters, diamond, ... waren die nu ook in bronze 2 en 1 zitten. Funky placement systeem
 
Terug
Bovenaan