Verleden week iets besteld bij bol die redelijk duur was, maar ik enkel daar kon vinden. Ging dinsdag geleverd worden tussen 10u30 en 15u30.
Tegen 15u30 niemand gezien, en rond ongeveer 17u was de T&T status doorstreept met de boodschap erbij dat ze dezelfde dag niet meer konden leveren, en ik de T&T pagina in de gaten moest houden voor een nieuw levermoment. En jawel, een uur later stond er dat er ging geleverd worden de dag erna, tussen 10u30 en 15u30.
Wij zijn die avond naar vrienden geweest, en toen ik daar zat was de T&T terug veranderd naar: geleverd om 19u06. Bij thuiskomst, was al na middernacht, geen pakje te bespeuren. Toen 's nachts nog contact opgenomen met bol.com via de live chat, waar die mij hadden gevraagd om nog even te wachten, kon zijn dat er een verkeerd pakje gescand was en het kon eventueel toch nog geleverd worden. Ondertussen de woensdag al bij de buren gaan vragen of ze geen pakje hadden ontvangen voor mij, maar nergens was er iets afgeleverd.
Woensdagavond dan terug contact opgenomen met bol, en die gingen een onderzoek starten.
Fast forward naar zaterdag: sta rond de middag boodschappen uit te laden, hoor ik een bestelwagen volle gas komen afrijden op mijn dreef, remmen toe en claxoneren gelijk zot. Stapt uit en brabbelt in gebrekkig nederlands & redelijk agressief: jij hebt een klacht neergelegd tegen mij omdat ik een pakje niet afgeleverd heb, maar ik heb het pakje afgeleverd, 't lag aan uw voordeur! Heb geantwoord dat ik hem geloof, maar dat er geen pakje voor mijn voordeur lag toen ik thuiskwam. Is dan wat beginnen brabbelen in zijn moedertaal, heeft een blad onder mijn neus geduwd waarop ik moest aangeven dat ik het pakje niet gekregen heb. Had geen balpen bij, en toen ik naar binnen ging om 1 te halen kwam mijnheer achter gelopen. Hem vriendelijk verzocht om buiten te blijven, want mijn zwangere vrouw zat binnen en hij stond nog altijd redelijk agressief.
Eenmaal getekend is hij in zijn camionette gesprongen en heeft nog 10 minuten blijven staan. Mijn schoonouders waren ondertussen toegekomen om hier iets te komen afhalen, maar konden niet passeren. Toen mijn schoonvader uit zijn wagen stapte om te vragen of hij plaats kon maken, vroeg die chauffeur aan hem of wij van nummer 29 racisten waren. Mijn schoonvader heeft daar niet op geantwoord, en toen heeft de chauffeur zitten brabbelen dat hij klacht gaat neerleggen tegen ons wegens racisme.
Vandaag dan antwoord gehad van bol.com dat ze terugkoppeling hebben gehad van postNL dat de chauffeur zegt dat hij het pakje heeft afgeleverd BIJ DE BUREN (maw, das niet wat hij zei tegen mij), en dat ik het pakje inmiddels al in mijn bezit heb. Daarjuist terug contact opgenomen met bol.com en ben nu terug aan't wachten op antwoord van hen
.
Edit: net antwoord gehad van bol.com, krijg het bedrag teruggestort en zij zullen het oplossen met PostNL. Zeggen ook dat het niet kan zijn dat zo'n duur toestel aan de voordeur gelegd word.