Play4 Over De Oceaan - Seizoen 3

Ben wel benieuwd... iets minder fan van Kat en Celine, maar de rest lijkt me wel interessant om samen op een boot te zetten.
 
Celine :love: Alleen al voor haar zou ik willen kijken, maar langs de andere kant heb ik het tegenovergestelde met Riadh Bahri.
 
Wil de Steven van Gucht ook wel eens in wat vrijetijds outfit zien.
Sinds dieje mens zo zijn baardje wat laat staan vind'k dieje best nog sexy 🤣.
 
Wil de Steven van Gucht ook wel eens in wat vrijetijds outfit zien.
Van die mens wil ik gerust nog wel wat meer weten dan je tot nu toe te zien kreeg in de media.


Ik vrees alleen dat qua format het vet toch stilaan van de soep gaat zijn. Ze hadden in seizoen 1 nog die ecologische insteek. Bij seizoen 2 kwam dit al een pak minder aan bod.
Nu zal het al wel gewoon 'samen op een boot' zijn. Seizoen 7 voor een greenscreen en we zouden het nog niet merken :ROFLMAO:.
 
Ik vond het 2e seizoen meer van hetzelfde en idd heel weinig over de reis zelf. Ik zal het 3e seizoen half volgen, ideaal voor tijdens het koken of scrollen.

Ik verwacht nu niet dat Steven Van Gucht heel veel zal vertellen, het is een gewone man die plots in de schijnwerpers stond. Als ze er iets van kunnen maken is het een pluim voor de programmamakers. Maar zal wss focussen op gebeurtenissen rond de coronaperiode (zoals die buurvrouw die lasagne kwam brengen) en iets over burn-out.
 
Droevig :( Misschien waren Ella en James een brug te ver en zag hij nu Kat aankomen.
Het zal ook veel werk geweest zijn voor hem wat we niet zagen op het scherm: voorbereiden, begeleiden en alles terug goed zetten na de zeiltocht. Tijdens de reis moet hij dan werken voor drie want de nieuwelingen kunnen ook niet alles. Als je al een dag ouder bent houd je het niet eeuwig vol.

In de tekst staat ook dat ze niet over de oceaan gaan maar langs de oostkust van de USA, dan kunnen ze wss doodse momenten vullen met oa dat Vrijheidsbeeld dat ze vermelden en nog andere interessante bezienswaardigheden.
 
Het zal ook veel werk geweest zijn voor hem wat we niet zagen op het scherm: voorbereiden, begeleiden en alles terug goed zetten na de zeiltocht. Tijdens de reis moet hij dan werken voor drie want de nieuwelingen kunnen ook niet alles. Als je al een dag ouder bent houd je het niet eeuwig vol.

In de tekst staat ook dat ze niet over de oceaan gaan maar langs de oostkust van de USA, dan kunnen ze wss doodse momenten vullen met oa dat Vrijheidsbeeld dat ze vermelden en nog andere interessante bezienswaardigheden.
Dat is eigenlijk niet meer Over de Oceaan maar Langs de Oostkust. Ongetwijfeld een mooie trip, maar de ontzagwekkende verte en eenzaamheid van de oceaan zal ditmaal dan toch afwezig zijn.
 
In de tekst staat ook dat ze niet over de oceaan gaan maar langs de oostkust van de USA, dan kunnen ze wss doodse momenten vullen met oa dat Vrijheidsbeeld dat ze vermelden en nog andere interessante bezienswaardigheden.


Nee dat is een tocht die de nieuwe kapitein gaat doen binnenkort, los van het programma. Het programma was wel gewoon zoals de vorige jaren: “Eind dit najaar lost Play4 het derde seizoen van Over de Oceaan, de overvaart van het Canarisch eiland Lanzarote naar het Caraïben-eiland Martinique met aan boord zes BV’s.”
 
Nee dat is een tocht die de nieuwe kapitein gaat doen binnenkort, los van het programma.
Ik was verward door "en haar gasten" maar dat is dan een privégroep en niet de bende BV's. Dan toch licht teleurgesteld om terug te keren naar mijn mening van vorige maand dat het meer van hetzelfde zal zijn. 🫤
 
Terug
Bovenaan