Play4 Over De Oceaan Seizoen 2

jvc

Well-known member
Crowdfunder FE
Het tweede seizoen is sinds gisteren te bekijken op Streamz. Ik heb de eerste twee afleveringen al bekeken en het is opnieuw goed, blijft fascinerend om te zien :)
 
zit halfweg (via streamz) en ondanks mijn reserves vooraf (vooral tov Cook dan) is dit toch weer heel mooie televisie
zet jullie vooroordelen aan de kant, jongens en meisjes!
 
De media is echt een ons kent ons wereldje , worden idd nu overal de zonen en dochters van op los gelaten .

Over de oceaan was goed voor 1 keer , om zo wat aandacht te creëren voor het klimaat , maar om nu nog eens kwak hetzelfde te doen met een nieuwe lading gepriviligeerden ,nee laat maar .
Kunt er niet omheen dat veel mensjes het prachtig vinden, steeds dezelfde BV'ers. En voor veel van die BV'ers is het een verdienmodel.
 
Opnieuw nochtans erg goede TV.

En inderdaad, hoewel ik de programma's van James Cooke niet echt kan smaken, heb ik met hem totaal geen probleem gehad als deelnemer (integendeel zelfs).
 
hoe meer ik er over na denk, hoe meer ik overtuigd ben dat je voor deze oversteek mensen als deze MOET selecteren imo
Het geeft leuke combo's en anders is het risico op saaie tv gewoon te groot.
 
Heb 6 afleveringen gezien, maar het eerste seizoen niet. Mooie interessante tv. Best wel heftig met momenten (podcast over Verheyen, reddingsactie). Gaat geen moment over het klimaat. Wel over hoe klein je bent in het midden van de oceaan natuurlijk.
 
Tweede reeks gezien en het blijft aangename tv. Moet nu niet elk jaar maar zo'n jaar of twee ertussen is ideaal om het wat vers te houden. James Cooke vond ik hier eigenlijk een pak beter meevallen dan gevreesd. Ook altijd lachen met Jonas Geirnaert zijn droge humor.
Wat wel opvalt is dat ze min of meer een gelijkaardige samenstelling aan type BV's hebben genomen als bij het vorige seizoen:

Jonas Geirnaert => Otto-Jan Ham
James Cooke => Jani
Gert Verheyen => Dominique Persoone
Ella Leyers => Evi Hansen
Annelien Coorevits => Charlotte Vandermeersch
Elodie Ouedraogo => Imke Courtois
 
Tweede reeks gezien en het blijft aangename tv. Moet nu niet elk jaar maar zo'n jaar of twee ertussen is ideaal om het wat vers te houden. James Cooke vond ik hier eigenlijk een pak beter meevallen dan gevreesd. Ook altijd lachen met Jonas Geirnaert zijn droge humor.
Wat wel opvalt is dat ze min of meer een gelijkaardige samenstelling aan type BV's hebben genomen als bij het vorige seizoen:

Jonas Geirnaert => Otto-Jan Ham
James Cooke => Jani
Gert Verheyen => Dominique Persoone
Ella Leyers => Evi Hansen
Annelien Coorevits => Charlotte Vandermeersch
Elodie Ouedraogo => Imke Courtois
Lijkt me ook wat normaal om een mix van personen te hebben.. Een boot vol James Cookes zou dan weer overkill zijn.
 
Lijkt me ook wat normaal om een mix van personen te hebben.. Een boot vol James Cookes zou dan weer overkill zijn.
Mayday mayday mayday.

:unsure:

Maar James Cooke was hier nog best oké. Ik vond het een aangenaam seizoen, maar ik vond het naar het einde toe wel een beetje langdradig worden. Ik begrijp dat ze iedere persoon een "eigen" aflevering gaven, maar er valt nu eenmaal zoveel te beleven op een boot. Anderzijds: die verveling hoort er nu eenmaal bij als je drie weken op een boot zit.
 
Ik heb nu net de aflevering met Annelien gezien en vond deze toch ook wel sterk. Benieuwd naar die van Elo want momenteel vind ik haar het minst aanwezig/bijbrengen.
 
Vorige week op Streamz uitgekeken en zo enorm van genoten eigenlijk. Gert Verheyen is al van kindsaf mijn grote held dus was wel leuk om hem eens in een niet-voetbal omgeving te leren kennen. Ondertussen ook S1 gezien en die vond ik niet zo goed als S2. Vooral spijtig dat daar minder volk echt gaf om het zeilen en blij was dat ze van de boot mochten.

Voordien ook niet echt een fan van James Cooke maar heeft me wel aangenaam verrast. Het was ook mooi om Annelien toch te zien transformeren naargelang de reis vorderde. Elodie brengt inderdaad weinig bij en dat blijft wel zo eigenlijk. Laat seizoen 3 maar komen.
 
Vorige week op Streamz uitgekeken en zo enorm van genoten eigenlijk. Gert Verheyen is al van kindsaf mijn grote held dus was wel leuk om hem eens in een niet-voetbal omgeving te leren kennen. Ondertussen ook S1 gezien en die vond ik niet zo goed als S2. Vooral spijtig dat daar minder volk echt gaf om het zeilen en blij was dat ze van de boot mochten.

Voordien ook niet echt een fan van James Cooke maar heeft me wel aangenaam verrast. Het was ook mooi om Annelien toch te zien transformeren naargelang de reis vorderde. Elodie brengt inderdaad weinig bij en dat blijft wel zo eigenlijk. Laat seizoen 3 maar komen.
Gert was ook eens blij om zelf verlost te zijn van een voetbalomgeving. Ik vond hem toch ook wel een interessante persoon en toch minder de droogstoppel die ik van hem verwachtte.
 
Gert was ook eens blij om zelf verlost te zijn van een voetbalomgeving. Ik vond hem toch ook wel een interessante persoon en toch minder de droogstoppel die ik van hem verwachtte.
Dat hij geen droogstoppel was wist ik wel van zijn columns en behind the scenes bij bepaalde programma's. Zijn aflevering in MidMid was ook heel fijn. #fanboy

Ze weten wel goede groepen samen te stellen met verschillende karakters die toch complementair zijn. Benieuwd of er geen ruzies geweest zijn aan boord. Drie weken met vreemden op zo'n kleine ruimte moet toch voor enorm veel spanningen zorgen?
 
Dat hij geen droogstoppel was wist ik wel van zijn columns en behind the scenes bij bepaalde programma's. Zijn aflevering in MidMid was ook heel fijn. #fanboy

Ze weten wel goede groepen samen te stellen met verschillende karakters die toch complementair zijn. Benieuwd of er geen ruzies geweest zijn aan boord. Drie weken met vreemden op zo'n kleine ruimte moet toch voor enorm veel spanningen zorgen?
Ruzies weet ik niet, spanningen wel. Ella Leyers gaf al aan dat ze af en toe rust en eenzaamheid nodig heeft, dat heb je niet op een zeilschip. Of die spanningen ontspoorden ... dat zullen de aanwezigen wel weten. Al bij al zal het wel meegevallen zijn, denk ik. Ze zitten daar immers allemaal in hetzelfde schuitje. :unsure:
 
Terug
Bovenaan