Streamz Play4 Nonkels: Seizoen 2

Wist ik zelfs niet eens dat ze extreemlinks is. Trouwens ze is blijkbaar ook de zus van Paul Baeten Gronda. Schrijver, scenarist en columnist bij De Morgen.
Een vriend woonde bij hun in 't straat, die hadden blijkbaar een identiteitscrisis door hun rijke familie.
 
Gisteren strijk gelegen met Rientje.

"Witloof met ham in een ronde schaal?! Dat smaakt toch niet!"
"Ja, ik weet niet of de papa dat lekker ga vinden zenne?" :ROFLMAO:
 
Gianni vs. Wesley was te goed. William zijn West-Vlaams is ook echt goed gedaan eigenlijk.
Wat een zalige scène was dat. Ik heb liggen schaterlachen en dat drie keer opnieuw teruggespoeld. Heerlijk in deze politiek correcte tijden.
 
Het is eigenlijk een beetje een moderne FC De Kampioenen hé, teert volledig op het misverstand als plot device.
Als we zo de lijn doortrekken is The Big Lebowski ook een variant op FC De Kampioenen. Heel de plot is ook gebaseerd op een misverstand en 't zit ook vol karikauren

Is niet alle komische fictie terug te brengen tot een misverstand trouwens? :unsure:
 
Als we zo de lijn doortrekken is The Big Lebowski ook een variant op FC De Kampioenen. Heel de plot is ook gebaseerd op een misverstand en 't zit ook vol karikauren

Is niet alle komische fictie terug te brengen tot een misverstand trouwens? :unsure:
Ey, stop met The Big Lebowski in een zin met FC De Kampioenen te noemen. The Big Lebowski is geniaal.
 
Gebruikte uiteraard bij wijze hyperbool het meest extreem slechte en goede voorbeeld
 
  • Haha
Waarderingen: Nrt
Ook wel benieuwd naar de Vlaamse reeksen in dit genre met een dik “professioneel” geschreven plot volgens de criticasters.

Hoofdplot gaat toch trouwens over meer dan gewoon wat misverstanden. En dit vergelijken met de scenario’s van FC de Kampioenen, is diezelfde Kampioenen gewoon gigantisch overwaarderen.
 
Wat indertijd uit de Woestijnvis stal gekomen is zoals Het Eiland en Van Vlees En Bloed stonden wel nog een trapje hoger, maar Nonkels is wel het beste wat we de afgelopen jaren gekregen hebben.
 
Je mag niet uit het oog verliezen dat een aanzienlijk deel van de bevolking nogal simpel van geest is en 'moeilijke' humor niet altijd snapt. Daarom dat scenarioschrijvers zich eerder op de middelmaat richten met hun humor.
 
Terug
Bovenaan