Streamz Play4 Nonkels: Seizoen 2

yode92

Well-known member
1712742937586.png


https://www.gva.be/cnt/dmf20240320_93774991
Het tweede seizoen zal vanaf 1 april volledig te bingen zijn op Streamz en vanaf 18 april wekelijks op Play4.

Ter voorbereiding nog eens seizoen 1 aan het bekijken :love:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat echt weer heel goed worden.

Weet al via via van een geniale scène met William Boeva.

En in de mosselen 0130 met Jelle en Wim al een paar mooie warmmakers. Pol als jaloerse echtgenoot. Jelle die in Wim Opbroeck zijn tuincentrum gaat werken om nen nieuwe flight simulator te kopen al 2 zeer veelbelovende verhaallijnen.
 
Seizoen 1 nog eens herbekeken, gieren en brullen. Schitterende humor.

Met één van mijn persoonlijke favorieten:
"Ja meistje, je vader is wel vreed sukkelachtig wi" :laugh:
 
Laatst bewerkt:
Niemand opgevallen dat zowat de hele cast van bevergem een rolletje speelde :)?
Echt?

Piet Depraitere, Gunther Lamoot en Dries Heyneman herinner ik mij, Wim Willaert en Carine uiteraard.
Maar waren er nog zoveel meer?

En zeggen dat Nonkels net zo goed in het Meetjeslands had kunnen zijn, was het niet door Rik Verheye. Zonde.
 
Gisteravond heb ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bekeken. Meermaals heb ik toch echt zitten schaterlachen. Geweldig 😁!
 
Gaat echt weer heel goed worden.

Weet al via via van een geniale scène met William Boeva.

En in de mosselen 0130 met Jelle en Wim al een paar mooie warmmakers. Pol als jaloerse echtgenoot. Jelle die in Wim Opbroeck zijn tuincentrum gaat werken om nen nieuwe flight simulator te kopen al 2 zeer veelbelovende verhaallijnen.
En dat ze een "Luc" bij de blaf van Kurt ge-edit hebben.. Was me nooit opgevallen.

Van't weekend ook seizoen 1 gebinged ter voorbereiding. Vanavond ekel de laatste aflevering nog bekijken en dan beginnen aan seizoen 2...

En zeggen dat Nonkels net zo goed in het Meetjeslands had kunnen zijn, was het niet door Rik Verheye. Zonde.

Dat zou het nog zoveel keer beter maken denk ik. Met rolletjes voor de rest van de Neveneffecten, Joost Van Hyfre, Henk Rijckaert,....



Maar West-Vlaams is "in" e. Bevergem, Eigen kweek, Chantal, ...
 
Laatst bewerkt:
Eerste aflevering van 2e seizoen toch ook meermaals moeten lachen. 😂

Lag strijk bij die kerel die zijn naam moest zingen.
 
Moet het toch nog altijd hebben van de heel goeie situaties.

De moppen zelf soms wel nogal flauw. Maar als ik dan hoor dat ons Lucie Baeten meeschrijft, snap ik dat nog wel. Ook Rik Verheye niet de grappigste irl imo.

Ook heel cool dat Jamie van down the road een rolletje heeft gekregen. :clap:
 
Gisteren de eerste twee afleveringen gezien. Kan me zelfs niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik zo vaak en zo hard met een aflevering moest lachen dan met de eerste aflevering. Wat een reeks. :clap:
 
S2 volledig uitgekeken. Niet op niveau van S1 maar toch weer paar geniale stukken en stereotypen in.

En de verwijzingen naar S1 zijn ook wel leuk.
 
Ik dacht ook eens aan seizoen 1 te beginnen na de lovende commentaren hier maar dat is gewoon teenkrullend slecht? Geeft dat zo'n verkeerd beeld of is dit effectief jullie collectieve smaak:)
 
Terug
Bovenaan