Play4 Over De Oceaan Seizoen 2

Man overboord? Toch nog een paar keer trainen zou ik zeggen. Eigenlijk wel gevaarlijk zo’n oversteek 🤔
Ja hallo, de Atlantische Oceaan oversteken in een zeilboot is nu niet bepaald hetzelfde als met een pedalo gaan varen in Puyenbroeck é. Ik ergerde mij in de aflevering gisteren wat aan die verontwaardiging van sommigen bij de bevelen van die kapitein. Die mens heeft de ondankbare taak om er voor te zorgen dat iedereen in één stuk de eindbestemming kan bereiken, en dan gaan ze zo wat mokken voor de camera als een 6-jarige.

JadedIcyIberianbarbel-size_restricted.gif
 
Je bent duidelijk zot van haar, mij kan ze niet echt becooren , ik vind haar te bazig. Is ze eigenlijk single? Of samen met één of andere oudere man?

Die was lange tijd getrouwd met Olivier Deschacht maar in 2021 of 2020 uit elkaar gegaan.
 
Die was lange tijd getrouwd met Olivier Deschacht maar in 2021 of 2020 uit elkaar gegaan.
2019 om correct te zijn


De aflevering van maandag bekeken en ik vind dat er eigenlijk maar weinig gebeurd in dit seizoen en dat er massa's eten wordt weggesmeten. Nu kan het natuurlijk zijn dat ik nostalgisch terugkijk naar het vorige seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Die was lange tijd getrouwd met Olivier Deschacht maar in 2021 of 2020 uit elkaar gegaan.
Yup, en den olivier kwam in betere tijden jaarlijks zijn exemplaar (en voor collega's) van Fifa halen bij mij in de winkel.
Ik zag die dus 1x per jaar, was toen 1 van de betere betaalde voetballers van die tijd, en stond nog jaarlijks te zagen achter kortingen op zijn spelleke. :crazy:
 
Heb ook wel dat gevoel dat het nu meer passagiers zijn dan bemanningsleden. Piet zal zich wel meermaals aan geërgerd hebben aan die bende . Dit is niet het soort programma waar je eindeloze seizoenen kan van maken imo .
 
Ik denk dat ze er gewoon voor hebben gekozen om dit seizoen minder te laten zien van het varen zelf en nog meer aandacht aan de deelnemers te schenken. Er is uiteraard even veel werk als vorig seizoen op die boot, ze kiezen er enkel voor wat ze tonen en wat niet.

Daarnaast is er ook gewoon nog niet veel actie geweest he. Ze hebben constant in rustig water gevaren.
Het valt inderdaad wel op hoe weinig voorbereid ze lijken te zijn, zowel qua koken bijvoorbeeld als echt technieken voor het varen. Eigenlijk is dat volledig onverantwoord als je die bezig ziet...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze er gewoon voor hebben gekozen om dit seizoen minder te laten zien van het varen zelf en nog meer aandacht aan de deelnemers te schenken. Er is uiteraard even veel werk als vorig seizoen op die boot, ze kiezen er enkel voor wat ze tonen en wat niet.

Daarnaast is er ook gewoon nog niet veel actie geweest he. Ze hebben constant in rustig water gevaren.
Het valt inderdaad wel op hoe weinig voorbereid ze lijken te zijn, zowel qua koken bijvoorbeeld als echt technieken voor het varen. Eigenlijk is dat volledig onverantwoord als je die bezig ziet...
We kunnen ook moeilijk een Dominique Persoone gaan vergelijken met keukenprinses Coorevits. Daar waar Persoone een strakke planning had en echt wel een heel groot deel in blikken is dat dit jaar voor zover ik kon zien enkel gedaan bij het zelfgemaakt eten en zelfs dat komt van Deliveroo. Punten voor de sponsor.
 
Hoewel ik elke aflevering individueel wel interessant vond, zit er na een heel seizoen toch wat slijt op … veel gebeurt er helaas niet echt, het gaat vaak over dezelfde gebeurtenissen (zeil heisen, eten, poetsen, oh daar is een dolfijn). Het helpt niet dat de meest aanwezigen altijd in beeld zijn (James en Ella) ten koste van Elodie en Annelien. Ondanks de persoonlijke afleveringen.
 
Leuk programma, maar met 12 personen, zo lang, op zo een kleine ruimte kan er toch een veel beter programma gemaakt worden dan die onnozele podcasts telkens weer.
Een soort van big brother op de boot zou een stuk intressanter zijn dan dit.
 
Leuk programma, maar met 12 personen, zo lang, op zo een kleine ruimte kan er toch een veel beter programma gemaakt worden dan die onnozele podcasts telkens weer.
Een soort van big brother op de boot zou een stuk intressanter zijn dan dit.
Qua energie denk ik dat dit niet mogelijk is. Al lijkt het idee wel leuk. Mogelijk gaat het wel snel vervelen.
 
We kunnen ook moeilijk een Dominique Persoone gaan vergelijken met keukenprinses Coorevits. Daar waar Persoone een strakke planning had en echt wel een heel groot deel in blikken is dat dit jaar voor zover ik kon zien enkel gedaan bij het zelfgemaakt eten en zelfs dat komt van Deliveroo. Punten voor de sponsor.
Mja, Dominique heeft ook letterlijk niks anders gedaan dan gekookt. Zelfs niets gedaan qua zeilen.

Ik vond s2 eigenlijk veel aangenamer kijken dan s1 maar komt misschien omdat ik 2 eerst gezien heb.
 
Ik vind dat het opvalt dat de zeilers van dit seizoen de vorige reeks hebben bekeken. Ze lijken zich wat meer te gedragen zoals ze denken dat het moet op basis van de beelden van de vorige reis. Het komt mij allemaal wat minder oprecht over deze keer. Gert Verheyen is precies ook de enige die niet zit af te tellen tot ze aan de overkant zijn. Blijft wel leuk om naar te kijken.
 
De aflevering van maandag viel beter mee dan verwacht. Jammer genoeg werkte de addon in Kodi niet en moest ik me naar de Go Play site reppen. Blijkt dat ze daar nu een cast-button hebben toegevoegd die wonderwel bleek te werken. Wel reclame nu, maar dat nemen we erbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan