Streamz Play4 Nonkels: Seizoen 2

Moet het toch nog altijd hebben van de heel goeie situaties.

De moppen zelf soms wel nogal flauw. Maar als ik dan hoor dat ons Lucie Baeten meeschrijft, snap ik dat nog wel. Ook Rik Verheye niet de grappigste irl imo.
Vond de eerste aflevering ook niet zo schitterend eerlijk gezegd. Wel goed, maar niet luidop lachen goed. Zal wel beter worden zeker naarmate S2 vordert?
 
Vond de eerste aflevering ook niet zo schitterend eerlijk gezegd. Wel goed, maar niet luidop lachen goed. Zal wel beter worden zeker naarmate S2 vordert?
Ik heb dit seizoen 2 keer heel hard moeten lachen. Het kotssegment, en de Gianni vs Wesley scène.
Maar los van het echte lachen gewoon een leuke reeks. Ik kijk al uit naar seizoen 3.
 
Er zit potentieel in maar ik keek met grote verwachtingen uit naar seizoen 2. Dus in dat kader vond ik eerste aflevering van gisteren eigenlijk best een tegenvaller. Aller er zaten wel goede stukken in maar het smaakte naar meer...ik hoop dat het niveau terug naar boven gaat.
 
Geweldige reeks. De droge humor zit er regelmatig knal op :)

Willy : "50% korting? Hoe doet die dat?"
Pol : "Ha, gedeeld door twee he."

Schitterend :)
 
Toch goed gelachen met de eerste aflevering. Zeker met die naaktkat en Willy zijn opgeblazen gezicht. Carine was weer episch. Mooie acteerprestatie ook wel van de jongeman met down (ken zijn naam niet).
 
Er zit potentieel in maar ik keek met grote verwachtingen uit naar seizoen 2. Dus in dat kader vond ik eerste aflevering van gisteren eigenlijk best een tegenvaller. Aller er zaten wel goede stukken in maar het smaakte naar meer...ik hoop dat het niveau terug naar boven gaat.
Yup ging in stijgende lijn voor mij
 
Het afluisteren van mijn gsm is real. Nonkels bekeken en nu krijg ik deze reclame:

Screenshot-2024-04-19-23-10-49-43-b783bf344239542886fee7b48fa4b892.jpg
 
Vanaf dat innocente in beeld komt ist wel bergaf met de humor.
Die scène met die gitaar in de klas is toch hilarisch.
Ik ben Innocent, Ik ben Innocent, Ik ben Innocent.... Wie ben jijijijjijijij?

Dat stom liedje zit nu dus al 2 dagen in mijn hoofd. Ik heb zelf een eigen versie gemaakt:

Ik ben Bart de Pauw, Ik ben Bart de Pauw. Pas op voor mijn lolbroekerijijijijijij.... :rofl:
 
Eerste seizoen niet bekeken.
Zijn nu beginnen kijken en lang geleden dat ik een Vlaamse serie nog zo amusant vond.
 
Zeer goed. Raketritme van spreken bestaat natuurlijk in de Westhoek maar om daar om de drie zinnen een punchline uit de wijsneuzerige writer's room in te steken is toch wel enerverend tenzij je Louis de Funes grappig vindt. Wim Opbrouck had nog de aangenaamste cadans. Innocents verhaallijn is bij wijlen kneuteriger dan FC De K.
 
Zeer goed. Raketritme van spreken bestaat natuurlijk in de Westhoek maar om daar om de drie zinnen een punchline uit de wijsneuzerige writer's room in te steken is toch wel enerverend tenzij je Louis de Funes grappig vindt. Wim Opbrouck had nog de aangenaamste cadans. Innocents verhaallijn is bij wijlen kneuteriger dan FC De K.
Die verhaallijn is de pasmunt om voor de rest met onvervalste goeie Vlaamse humor te mogen uitpakken.
 
Terug
Bovenaan