OS 2020 | Hockey: op naar een lagelandenfinale?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, ik had de stream precies al te vroeg afgezet :D

De videoref werkte dit toernooi wel niet mee voor de Belgen... maar maakt niet uit: GOUD!
 
mooie wedstrijd gezien.

Ook machtig mooi hoe er toch met respect bij die refs omgegaan wordt. vriendelijk uitleg vragen en gewoon accepteren ipv gelijk een oerang oetang ervoor te staan brullen zoals bij andere sporten.

prachtig goud

Nu op naar de 800m voor nog een gouden medaille!
 
Wel ook respect voor Australië trouwens. Die verliezen hier ook op de rotst mogelijke manier, maar ik vond het een heel sportieve wedstrijd, en de eerste keer in lange tijd dat er niet op penaltycorners gemikt wordt (is imo hetzelfde als binnen de baklijn lopen en u laten vallen). Binnen de wedstrijd vond ik het ook heel gelijkmatig opgaan.
 
Kenners van het hockey: was die replay nu terecht of niet?

Wel heerlijke beelden om te zien. Finale zelf vond ik maar saai, die shoot outs zijn wel heerlijk om te zien.
 
Eigenlijk wel jammer dat deze sport niet harder leeft hier of meer aandacht krijgt van het grote publiek

Deze spanning, een grote massa die naar een groot scherm kijkt en dan gewoon OS goud winnen. Wat een feest
 
Eigenlijk wel jammer dat deze sport niet harder leeft hier of meer aandacht krijgt van het grote publiek

Deze spanning, een grote massa die naar een groot scherm kijkt en dan gewoon OS goud winnen. Wat een feest
Ondertussen leeft Hockey wel al écht bij de grote massa toch? Ik denk dat je de kijkcijfers van deze finale serieus onderschat.
 
Geweldig spannende finale met 2 aan elkaar gewaagde ploegen. Ik zag letterlijk geen enkele keer iemand een bal op een voet mikken, maargoed :rolleyes:

Kenners van het hockey: was die replay nu terecht of niet?

Wel heerlijke beelden om te zien. Finale zelf vond ik maar saai, die shoot outs zijn wel heerlijk om te zien.

Mijn inschatting was dat de speler de controle gemist zou hebben ook zonder het foutje. Gezien de inzet was het wel begrijpelijk dat men liet herspelen.
 
Eigenlijk wel jammer dat deze sport niet harder leeft hier of meer aandacht krijgt van het grote publiek

Deze spanning, een grote massa die naar een groot scherm kijkt en dan gewoon OS goud winnen. Wat een feest
Ik denk wel dat dit nu een boost zal geven aan de populariteit van de sport. Vond het vroeger een sport voor/door een bepaald (bekakt, snobistisch) publiek, maar wel best aangenaam om naar te kijken nu de VRT het regelmatig uitzendt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan