OS 2020 | Atletiek (de moeder én vader van alle sporten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
2x goud op 2u tijd. Dat zal nog niet vaak gebeurd zijn in België. En 3 gouden medailles in het totaal al zeker niet :)

Dju, wel jammer voor Vidts. Dat zou nog eens een prestatie geweest zijn. Al mag ze nu ook al supercontent zijn, petje af.
 
Zo jammer. Maar wel heel sterke prestatie.
Wat mij betreft mag ze mee naar het paleis met de andere medaille winnaars
 
Ik zou niet weten waarom? Het is nogal duidelijk dat ze niet "elkaar konden helpen" op dit nummer he...
Op de beelden na de finish ging Nafi naast Noor zitten zitten, en legde Nafi zo effe hand op de knie van Noor, geen reactie, Nafi zei iets tegen Noor, geen reactie precies van Noor, maar dan ging de camera naar de Nederlanders die elkaar aan het huggen waren.

Paar seconden erna zag je hen elkaar straal voorbij lopen, terwijl werkelijk iedereen aan het knuffelen was

Bizar tafereel :oink:
 
Op de beelden na de finish ging Nafi naast Noor zitten zitten, en legde Nafi zo effe hand op de knie van Noor, geen reactie, Nafi zei iets tegen Noor, geen reactie precies van Noor, maar dan ging de camera naar de Nederlanders die elkaar aan het huggen waren.

Paar seconden erna zag je hen elkaar straal voorbij lopen, terwijl werkelijk iedereen aan het knuffelen was

Bizar tafereel :oink:
Vidts was volop aan het uitrekenen of ze genoeg voorsprong had.
 
Is op die moment toch gewoon teleurstelling van Vidts. Hoef je niets achter te zoeken hoor.
Lijkt me ook. Ze komt eigenlijk van "niets" naar medaillekandidaat. Dan is die 4e plek wel even heel zuur. En ik kan me inbeelden dat je op die moment niet veel zin hebt om de winnaar te feliciteren.
 
Op de beelden na de finish ging Nafi naast Noor zitten zitten, en legde Nafi zo effe hand op de knie van Noor, geen reactie, Nafi zei iets tegen Noor, geen reactie precies van Noor, maar dan ging de camera naar de Nederlanders die elkaar aan het huggen waren.

Paar seconden erna zag je hen elkaar straal voorbij lopen, terwijl werkelijk iedereen aan het knuffelen was

Bizar tafereel :oink:
Er is net een beeld getoond dat ze samen met de Belgische vlag de ereronde lopen. Als't ambras was, zouden ze dat niet doen.
 
Op de beelden na de finish ging Nafi naast Noor zitten zitten, en legde Nafi zo effe hand op de knie van Noor, geen reactie, Nafi zei iets tegen Noor, geen reactie precies van Noor, maar dan ging de camera naar de Nederlanders die elkaar aan het huggen waren.

Paar seconden erna zag je hen elkaar straal voorbij lopen, terwijl werkelijk iedereen aan het knuffelen was

Bizar tafereel :oink:

Communautair probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan