Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gegokt en verloren van de Amerikaan.Nu hoop ik zo hard dat die Nieuw-Zeelander wint
4des, geen oneer en de verwachte plaats. Zelfs met Doom .. en een BR denk ik?
Gegokt en verloren van de Amerikaan.
Mabille liep als vervanger toch ook een goeie race denk ik? Ik dacht echt: Ai het gat met de nummers 5 en daar achter is relatief klein ze gaan hem voorbij snellen. Maar hij verweerde zich kranig.Zelfs met Doom vrees ik dat we 4de worden, maar toont wel dat er nog serieus wat marge zit op deze groep. Over 4 jaar als Doom en Sacoor nog een stap kunnen zetten en Borlee kan dit niveau tegen dan nog behouden (hij zal dan wel al 35 zijn). Hopelijk zit er ergens nog een talent te wachten die als 4de wat stabiliteit kan brengen want heb het gevoel dat die 4de plek toch altijd wat zoeken/zwak is.
Ja 3des zat er vandaag niet in denk ik.Zelfs met Doom vrees ik dat we 4de worden,
Niet stevig vastgehouden. Het been van de opkomende vrouw kwam er tegen en dan los.Jamaicaanse die haar stokje laat vallen
Jammer dat ze geen WR lopen
Jamaicaanse die haar stokje laat vallen
Jammer dat ze geen WR lopen
Maar nogmaals bewezen dat mixed relay geschrapt moet worden want nu pas konden bepaalde atleten meelopen omdat ze na de reeksen nog eigen finale moesten lopen
Stel je voor: 4x100 mixedBen er ook wel voorstaander van, je merkt toch echt wel dat mensen het niet serieus nemen. Plus is de 400m ook het enige evenement met een mixed relay in, slaagt opzich op niet zoveel.
Zei Berings niet iets van een 47.x?Dat gat dat McLaughlin sloeg
Ik wil die haar split tijd wel eens weten.![]()
Stel je voor: 4x100 mixed
Je hebt het ook in zwemmen (trekt ook op geen fluit) en triathlon
Bij Triathlon kan je het laten, die hebben tenslotte maar 1 wedstrijd
47.7 (dus nog sneller dan Bol in mixed, Bol nu 48.6 overigens)Dat gat dat McLaughlin sloeg![]()
Ik wil die haar split tijd wel eens weten.
Ik hoop ergens dat McLaughlin de uitdaging aangaat om het stokoude WR van Marita Koch aan te vallen.Dat gat dat McLaughlin sloeg![]()
Ik wil die haar split tijd wel eens weten.
Triatlon volgende keer met Standard Distance, mixed team relay en om af te sluiten nog een T100 of halve afstand. Zou perfect zijn!Bij Triathlon kan je het laten, die hebben tenslotte maar 1 wedstrijd