Atletiek: de moeder aller sporten

De Tornado’s hebben er alles uitgehaald dat ze konden, een Belgisch record. Het verschil met de eerste drie was behoorlijk groot. Indien Doom er wel bij was had het nog moeilijk/onmogelijk geweest om een medaille te halen.

4des, geen oneer en de verwachte plaats. Zelfs met Doom .. en een BR denk ik?

Gegokt en verloren van de Amerikaan.

Zelfs met Doom vrees ik dat we 4de worden, maar toont wel dat er nog serieus wat marge zit op deze groep. Over 4 jaar als Doom en Sacoor nog een stap kunnen zetten en Borlee kan dit niveau tegen dan nog behouden (hij zal dan wel al 35 zijn). Hopelijk zit er ergens nog een talent te wachten die als 4de wat stabiliteit kan brengen want heb het gevoel dat die 4de plek toch altijd wat zoeken/zwak is.

Zelfs met Doom vrees ik dat we 4de worden, maar toont wel dat er nog serieus wat marge zit op deze groep. Over 4 jaar als Doom en Sacoor nog een stap kunnen zetten en Borlee kan dit niveau tegen dan nog behouden (hij zal dan wel al 35 zijn). Hopelijk zit er ergens nog een talent te wachten die als 4de wat stabiliteit kan brengen want heb het gevoel dat die 4de plek toch altijd wat zoeken/zwak is.
Mabille liep als vervanger toch ook een goeie race denk ik? Ik dacht echt: Ai het gat met de nummers 5 en daar achter is relatief klein ze gaan hem voorbij snellen. Maar hij verweerde zich kranig.

OK hij is niet de beste Belg maar hij heeft wel zijn job gedaan.

Zelfs met Doom vrees ik dat we 4de worden,
Ja 3des zat er vandaag niet in denk ik.

Jamaicaanse die haar stokje laat vallen :laugh:

Jammer dat ze geen WR lopen

Maar nogmaals bewezen dat mixed relay geschrapt moet worden want nu pas konden bepaalde atleten meelopen omdat ze na de reeksen nog eigen finale moesten lopen

Jamaicaanse die haar stokje laat vallen :laugh:

Jammer dat ze geen WR lopen

Maar nogmaals bewezen dat mixed relay geschrapt moet worden want nu pas konden bepaalde atleten meelopen omdat ze na de reeksen nog eigen finale moesten lopen

Ben er ook wel voorstaander van, je merkt toch echt wel dat mensen het niet serieus nemen. Plus is de 400m ook het enige evenement met een mixed relay in, slaagt opzich op niet zoveel.

Ben er ook wel voorstaander van, je merkt toch echt wel dat mensen het niet serieus nemen. Plus is de 400m ook het enige evenement met een mixed relay in, slaagt opzich op niet zoveel.
Stel je voor: 4x100 mixed :D

Je hebt het ook in zwemmen (trekt ook op geen fluit) en triathlon

Bij Triathlon kan je het laten, die hebben tenslotte maar 1 wedstrijd

Damn, bijna dat oude record van de USSR van de tabellen
Dat gat dat McLaughlin sloeg
:laugh:
:wtf:
Ik wil die haar split tijd wel eens weten.
Zei Berings niet iets van een 47.x?

Stel je voor: 4x100 mixed :D

Je hebt het ook in zwemmen (trekt ook op geen fluit) en triathlon

Bij Triathlon kan je het laten, die hebben tenslotte maar 1 wedstrijd

Effe opgezocht, maar het zwemmen heeft dan ook meer 1 vorm van mixed relay: de 100m medley dus dat slaagt eigenlijk ook op niks, waarom de 100 medley en de rest niet? Afschaffen!

Dat gat dat McLaughlin sloeg :laugh: :wtf: Ik wil die haar split tijd wel eens weten.
Ik hoop ergens dat McLaughlin de uitdaging aangaat om het stokoude WR van Marita Koch aan te vallen.
Volgens mij als ze zich er specifiek op toe legt loopt ze dat record gegarandeerd aan flarden.

Als iemand het kan dan is zij het toch wel.

Terug
Bovenaan