Providers Orange Go/ Tempo

Razer

Active member
Crowdfunder FE
orange-logo-groot.jpg


 
ik was daarnet aan het prutsen in de instellingen van mijn iPhone, en kon Wifi bellen aanzetten en ik meen me toch te herrineren dat ik dat vroeger niet kon met Tempo Giga...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier eigenlijk wel tevreden van Orange, zolang er niet gebeld moet worden met de klantenservice.
 
  • Haha
Waarderingen: Jimz
Alleen jammer dat de ondersteuning voor VOLTE/VOWIFI beperkt blijft tot een aantal merken/toestellen. Mits wat gepruts krijg ik het geactiveerd op mijn Oneplus 7 pro, maar bij elke update moet ik dit opnieuw activeren.
 
Nog mensen met problemen? Tempo Giga.

Geen mobiel internet, en als ik naar MyOrange ga niks van gegevens. Terwijl ik vorige week heb herladen...

EDIT: gebeld, en technische storing bij hun (pre-paid)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog mensen met problemen? Tempo Giga.

Geen mobiel internet, en als ik naar MyOrange ga niks van gegevens. Terwijl ik vorige week heb herladen...

EDIT: gebeld, en technische storing bij hun (pre-paid)
Daarstraks ook last van (nu geen idee aangezien ik thuis op wifi zit). Vrij hatelijk als je staat te wachten bij de autokeuring en geen internet hebt -_-
 
Kun je met een Orange abo voor mobiel (Go plus bevoorbeeld); ook aankopen via de psn store?
Ben dat precies vergeten 😅
 
Weet iemand waarom het kan dat ik ineens 15gb heb aan data voor een tempo giga nummer? Bij mijn weten heb ik betaald voor 5gig.

Kwam wel handig van pas met het wk snooker, maar vind het gewoon raar
 
Ik kon daarnet een gratis wondr bar claimen voor de 7de verjaardag van tempo formule.

Er snel bij zijn als tempo klant in de app is de boodschap (50.000 stuks)
 
Terug
Bovenaan