Providers Voordeligste mobiele provider?

knight-rider

Well-known member
Ik zit nu bij Proximus voor mijn nummer waarmee ik het meeste bel (Mobile FullControl 10)
Dan heb ik daarnaast ook nog een smartphone met nog eens een Proximus kaartje en een Mobile Vikings kaartje die ik herlaad wanneer ik ze nodig heb.

Nu is het mijn bedoeling om een goedkoop abonnement te nemen met voldoende data voor dat eerste nummer dat nu dus bij Proximus zit.
Ik dacht aan Mobile Vikings, maar ik las hier ook al over Hey dat toch wel voordelige tarieven heeft?
Daarnaast zou ik dan ook nog een herlaadkaart houden voor in een tweede back-up toestel.

(Ik heb bij mijn nieuwe gsm trouwens ook nog eens een pay&go kaart van Proximus gekregen waar ik niks mee kan doen, ik begrijp niet waarom ze bij Proximus iedere keer dat je een gsm bestelt zo een kaart meesturen als ze weten dat je reeds klant bent bij hen)
 
Ik ben onlangs overgestapt naar Hey! met de promo van 10€ voor 2j.
Ik was daarvoor bij mobile vikings maar had bij mij thuis bijna geen verbinding.
Nu met hey heb ik vowifi en is dit probleem ineens opgelost.
 
Allez. Eerste rekening binnen: 29,13 oid euro. Vanwaar komt dat nu weer :laugh: Kan sowieso al niet buiten m'n bundel gegaan zijn...
Als het u eerste factuur met dat abonnement is, is dat normaal. Zal een deel van een maand zijn plus een gehele maand.
 
Ze zijn precies allemaal hun data aan het opdrijven?

Youfone (Proximus)40 GB25 euro
Mobile Vikings (Proximus)70 GB29 euro
Hey Telecom (Orange)40 GB, nu 80 GB
na 1 jaar 160 GB
25 euro
Base100 GBNu 31 euro ipv 39 euro
Undo (Orange)200 GB30 euro
Proximus300 GB34,99 voor 6 maanden, dan 49,99
Orange300 GB37 euro ipv 47 euro

Undo is blijkbaar een nieuwe "groene" provider.
 
Terug
Bovenaan