Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat staat ergens uitgelegd op de website.Ik heb nu een internet abbo van 200mbps. In de praktijk haal ik maar een dikke 150mbps.
Als ik zou upgraden naar 500mbps, gaat dat nog steeds 150mbps blijven?
Want als ik na die upgrade een hogere snelheid zou halen, dan snap ik niet waarom ik nu geen 200mbps haal.
Hoe weet ik of ik Noord of Zuid heb? Ik vind er niet echt uitleg over terug.Dat staat ergens uitgelegd op de website.
Heb je niet internet start noord? Dat is maar 150 mbps voor internet start.
Consumenteninlichtingen
Kwaliteit van de dienstverlening Overeenkomstig artikel 113 van de wet op de elektronische communicatie van 13 juni 2005, zijn de operatoren gehouden actuele informatie over de kwaliteit van de diensten op hun website te publiceren.corporate.orange.be
Kijk een in je klantenzone/op je factuur; staat er normaal op.Hoe weet ik of ik Noord of Zuid heb? Ik vind er niet echt uitleg over terug.
De administratieve kosten van €150Contract bij Orange is opgezegd.
Op 15.05 krijg ik een mail dat we nog +-45€ zouden terugkrijgen
"We trekken dit automatisch af van je volgende betaling, je hoeft niets zelf te doen"
Welke volgende betaling?

Welke administratieve kosten?De administratieve kosten van €150![]()

Die voor op het knopje cancel te drukkenWelke administratieve kosten?![]()
Tja, het is geweten dat we hier in België veel te veel betalen voor een niet eens zo performante aansluiting.Overgeschakeld op Orange hier in Polen, wel tevreden van het resultaat qua snelheid. En dit is Wifi boven terwijl de router een verdieping lager staat.
![]()
30 euro per maand voor TV en glasvezel internet. Al hebben we 9-12 maanden gratis voor verscheidene services vanwege een aanbod.
Gewoon economy of scale hè. Ze hebben daar 100x meer inwoners, dus eigenlijk komen we er in vergelijking nog goed van af.Tja, het is geweten dat we hier in België veel te veel betalen voor een niet eens zo performante aansluiting.
Mijn collega's in India hebben een aansluiting die 10x sneller is dan de mijne, en dat voor peanuts.
Tja, het is geweten dat we hier in België veel te veel betalen voor een niet eens zo performante aansluiting.
Mijn collega's in India hebben een aansluiting die 10x sneller is dan de mijne, en dat voor peanuts.