Orange: Digitale TV & vast internet - Ervaringen, discussies & vragen

Heb ik dat nu gedroomd of waren gisteren de promoprijzen nog "levenslang"? Ben aan het kijken naar een nieuwe provider voor m'n ouders maar nu is dat precies 'slechts' 12 maanden?

Awel ja dus toch gelijk

In April 10/maand en de rest van het jaar 100eur/maand

Ja, was levenslang. Ik heb nog ingetekend en vandaag komen ze installeren.

Bye bye telenet

Vraagje hier...

De voordeligste manier van aankopen van een toestel bij Orange is gewoon de smartdeal optie?

De optie van laag bedrag bij aankoop en nadien maandelijks netalen, komt altijd duurder uit, lijkt me?

Ik heb nu een internet abbo van 200mbps. In de praktijk haal ik maar een dikke 150mbps.
Als ik zou upgraden naar 500mbps, gaat dat nog steeds 150mbps blijven?
Want als ik na die upgrade een hogere snelheid zou halen, dan snap ik niet waarom ik nu geen 200mbps haal.

Ik heb nu een internet abbo van 200mbps. In de praktijk haal ik maar een dikke 150mbps.
Als ik zou upgraden naar 500mbps, gaat dat nog steeds 150mbps blijven?
Want als ik na die upgrade een hogere snelheid zou halen, dan snap ik niet waarom ik nu geen 200mbps haal.
Dat staat ergens uitgelegd op de website.

Heb je niet internet start noord? Dat is maar 150 mbps voor internet start.

Laatst bewerkt:
Dat staat ergens uitgelegd op de website.

Heb je niet internet start noord? Dat is maar 150 mbps voor internet start.

Hoe weet ik of ik Noord of Zuid heb? Ik vind er niet echt uitleg over terug.

Hoe weet ik of ik Noord of Zuid heb? Ik vind er niet echt uitleg over terug.
Kijk een in je klantenzone/op je factuur; staat er normaal op.

Al zal het noord zijn want zo ver ik weet is Noord = Vlaanderen = gebruik makend van telenet netwerk en Zuid = Wallonië = gebruik makend van VOO netwerk.
Zie ook hier:

Contract bij Orange is opgezegd.
Op 15.05 krijg ik een mail dat we nog +-45€ zouden terugkrijgen

"We trekken dit automatisch af van je volgende betaling, je hoeft niets zelf te doen"

Welke volgende betaling?

Overgeschakeld op Orange hier in Polen, wel tevreden van het resultaat qua snelheid. En dit is Wifi boven terwijl de router een verdieping lager staat.

19258160255.png

30 euro per maand voor TV en glasvezel internet. Al hebben we 9-12 maanden gratis voor verscheidene services vanwege een aanbod.

Overgeschakeld op Orange hier in Polen, wel tevreden van het resultaat qua snelheid. En dit is Wifi boven terwijl de router een verdieping lager staat.

19258160255.png

30 euro per maand voor TV en glasvezel internet. Al hebben we 9-12 maanden gratis voor verscheidene services vanwege een aanbod.
Tja, het is geweten dat we hier in België veel te veel betalen voor een niet eens zo performante aansluiting.
Mijn collega's in India hebben een aansluiting die 10x sneller is dan de mijne, en dat voor peanuts.

Tja, het is geweten dat we hier in België veel te veel betalen voor een niet eens zo performante aansluiting.
Mijn collega's in India hebben een aansluiting die 10x sneller is dan de mijne, en dat voor peanuts.
Gewoon economy of scale hè. Ze hebben daar 100x meer inwoners, dus eigenlijk komen we er in vergelijking nog goed van af.

Elk land heeft zijn voor en nadelen. Moesten ze me een 100 GbE lijn geven maar ik zou moeten verhuizen naar India zou ik nog niet gaan.

Orange frankrijk biedt 1gbit voor 30€, 2 gbit fiber voor 43€ en 8 gbit voor 58€. Hier betaal 75€! voor 1gbit bij orange... Op internet en mobiel vlak zijn we hier serieus gejost

tegenwoordig vaak last van uitval 's morgens rond 9u. Regio noord limburg? Iets lokaal of algemeen probleem bij orange/telenet?

Terug
Bovenaan